راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

خرید اسکوتر برقی باکیفیت

هنگام تصمیم گیری برای پاشیدن پول نقد برای یک اسکوتر برقی جدید ، عملکرد یک جنبه مهم است. با این حال ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سطح از عملکرد انتخاب مناسبی برای شماست ، باید چند مفهوم مانند سرعت ، قدرت و دامنه مورد بحث قرار گیرد. بیایید آنها را یک به یک ببریم.
سرعت
راهنمای خرید اسکوتر برقی - همه مواردی که شما باید در نظر بگیرید - تصویر 850146

آیا در حال خرید اولین اسکوتر الکترونیکی خود هستید؟ قبلاً فرصتی برای سوار شدن به یک اتومبیل نداشته اید؟ خوب ، در این صورت ، شما ممکن است با یک اسکوتر برقی سطح پایین بهتر باشید. این روزها می توانید یک اسکوتر الکترونیکی تهیه کنید که توانایی سرعت 40 مایل در ساعت را داشته باشد ، اما آیا واقعاً به آن احتیاج دارید؟

    همانطور که می بینیم ، در اطراف شهر با یک اسکوتر برقی که می تواند حدود 15 مایل در ساعت حرکت کند ، یعنی در حال حاضر بیش از پنج برابر سرعتی است که با پای پیاده خواهید برد (بدیهی است بدون دویدن) حال شما خوب خواهد بود.

سرعت نیز به نوع سطحی که در اختیار دارید تعیین می شود. و همه ما می دانیم که هر تکه آسفالت در سطح شهر روان نیست. اما اسکوترهای الکترونیکی وجود دارند که توانایی انجام بیش از 40 مایل در ساعت را دارند. سپس ، این را از خود بپرسید: آیا این سرعت بالا برای شما یک هدف واقع بینانه است؟ آیا می خواهید با این سرعت در اطراف اتومبیل های پارک شده اسلالوم بزنید؟ مطمئناً ، اگر بتوانید فضای ایمنی با آسفالت صاف و موانع صفر پیدا کنید ، یک اسکوتر الکترونیکی 40 مایل در ساعت می تواند به عنوان جهنم سرگرم کننده باشد ، اما در غیر این صورت ، هرگز لذت کامل نخواهید برد.

یک اسکوتر برقی باکیفیت  و با سرعت قابل استفاده Go Trax XR Elite است. امروز قیمت فعلی را بررسی کنید!
قدرت
راهنمای خرید اسکوتر برقی - همه مواردی که شما باید در نظر بگیرید - تصویر 850134

یک موتور الکتریکی یک اسکوتر الکترونیکی می تواند تا 250 وات یا 6،720 وات کمتری تولید کند. با این حال ، اکثر اسکوترهای الکترونیکی حدود 500 وات و 2000 وات نیرو ارائه می دهند که از یک یا دو موتور الکتریکی موجود در داخل چرخ یا چرخ ها تأمین می شود. یک موتور الکتریکی پرقدرت زمانی مفید است که مسیر رفت و آمد شما دارای شیب های تندتر باشد یا وقتی که تکه های طولانی و مستقیم از آسفالت صاف و با ترافیک کم را طی می کنید ، زمانی که می خواهید با سرعت بیشتری به حداکثر سرعت برسید - یا سرعت کروز مخصوصی که به شما امکان می دهد برای صرفه جویی در وقت و رسیدن به مقصد بدون دیر رسیدن.

اسکوتر برقی Go Plus دارای دو موتور الکتریکی 250 واتی است که برای حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت و برد تا 12.5 مایل کافی است. آخرین قیمت را بررسی کنید