راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

جدیدترین کوپن تخفیف دیجی کالا

جدید ترین کوپن تخفیف دیجی کالا را الان به دست بیاورید!

روش های زیادی در بازاریابی از طریق ایمیل برای دستیابی به مخاطبان هدف وجود دارد. به عنوان مثال ، در بازاریابی سنتی ، یک نوع کاغذ آزمایش شده برای انتقال پیام به مشتری و از طرف دیگر نسخه به روز ارسال کدهای کوپن وجود دارد که بصورت آنلاین انجام می شود.


بنابراین ، کدهای کوپن در خبرنامه های طرف شرکت ، عنصری است که در بازاریابی از طریق ایمیل برای افزایش فروش یا پیوند دادن مشتریان موجود حتی به مارک خودشان مورد استفاده قرار می گیرد.

در مقاله زیر ، میل جت نشان می دهد که از کدام نوع کوپن ها می توانید استفاده کنید ، چه مزایایی دارد و چه مواردی را باید هنگام ادغام کدهای کوپن در خبرنامه ها در نظر بگیرید تا بتوانید به صورت هدفمند به مشتریان خود برسید.

کد کوپن چیست

کوپن ، همچنین به عنوان تخفیف شناخته می شود ، کدی است که شرکت ها برای دریافت محصولات و / یا خدمات با قیمت های پایین تر و یا رایگان به مشتریان بالقوه و موجود ارائه می دهند.

انواع کد کوپن

ما اساساً بین دو نوع کد تخفیف تفاوت قائل می شویم:

    کوپن شخصی
    کوپن های غیر شخصی

کوپن شخصی کدهای جداگانه ای است. هر گیرنده کد شخصی خود را دریافت می کند که فقط آنها می توانند از آن استفاده کنند. اگر شخص دوم بخواهد همان کد را وارد کند ، خطای سیستم ظاهر می شود.

قالب های کوپن

بن کارت به نوبه خود شامل یک کد است که به آن کد کوپن یا کد تخفیف نیز گفته می شود. این می تواند شامل یک توالی از حروف یا اعداد یا ترکیبی از هر دو باشد:

از آنجا که همیشه چالش ها و روندهای جدیدی در تخفیف دیجی کالا بازاریابی پست الکترونیکی وجود دارد که باید بر آنها تسلط و موفقیت آمیز دنبال شود ، مزایای زیر وجود دارد که باید بدانید تا در محیط رقابت ثابت قدم بمانید.

 
کوپن در بازاریابی از طریق ایمیل: مزایا

مزایای بی شماری وجود دارد که به عنوان کوپن در بازاریابی پست الکترونیکی صحبت می کند و شما را با ادغام آنها در فعالیت های بازاریابی پست الکترونیکی بدست می آورید. مطالعه انجام شده توسط DV Deutschland Voucher نشان داده است که حدود 37٪ از افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده اند ترجیح می دهند کوپن بصورت آنلاین دریافت کنند و عملکرد آنها بسیار خوب است. مزایای دیگر به شرح زیر است:

 
1. نسل سرب

از یک طرف ، می توانید با مشتریانی که قبلاً برنده آنها شده اید تعامل داشته باشید. بنابراین مشتریان فعلی به برند شما نزدیکتر هستند و به خریدهای جدید ترغیب می شوند. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید مشتریان جدیدی را که از طریق رویکرد هدفمند شما از محصول یا خدمات شما مطلع می شوند ، به دست آورید.

 
2. فعال سازی مجدد گیرندگان غیرفعال

با این وجود ، مشتریان موجود نیز وجود دارند که مدت طولانی است فعالیت نمی کنند. استفاده از بن کارت در خبرنامه ها آنها را ترغیب به خرید مجدد می کند. با این حال ، ما در ادامه این مقاله به جزئیات بیشتری به این مزایا و مزایای فوق اشاره خواهیم کرد ، زیرا در صورت عدم رعایت برخی شرایط ، خطرات می تواند وجود داشته باشد و در وهله اول باید از آنها اجتناب شود.

3. خرید ضربه ای

اساساً به محض ورود کوپن ها می توان یک پدیده را تشخیص داد: خریدهای اصطلاحاً ضربه ای که خریدهای خود به خود نیز نامیده می شوند ، آغاز می شوند.

این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید به عنوان یک شرکت به آن دست یابید ، زیرا در اینجا هر دو طرف برنده می شوند - شما به عنوان یک شرکت و مشتریان خود.

مطالعه دیگر نشان داد که خریدهای غیر برنامه ریزی شده تا 70 درصد خریدهای خرده فروشی سنتی و 23 درصد خریدهای آنلاین را تشکیل می دهند. اینها به نوبه خود 17٪ از فروش آنلاین را تشکیل می دهند.

 
4. افزایش نرخ کلیک

مزیت دیگری که کدهای کوپن در یک خبرنامه ایجاد می کنند ، افزایش نرخ کلیک است. همانطور که قبلاً گفته شد ، خریدهای اصطلاحی در مشتریان ایجاد می شود ، به این معنی که در وهله اول کمپین ایمیل شما توسط آنها باز می شود.

در اینجا می توانید بفهمید که علاوه بر استفاده از کوپن ، چه عواملی می تواند به شما در افزایش نرخ کلیک شما کمک کند: چگونه نرخ کلیک ایمیل را در کمپین های خود افزایش دهیم

به طور خلاصه ، می توان گفت که کوپن های تبلیغاتی ایمیل شما منجر به مزایای زیر می شود:

    نسل سرب
    بهبود رابطه با مشتریان موجود
    گیرندگان غیرفعال را بازیابی کنید
    نرخ باز بالاتر
    نرخ کلیک بالاتر

وجه اشتراک همه این مزایا افزایش فروش در نتیجه برای شرکت شما است. به هر حال ، این هدف از فعالیت های بازاریابی از طریق ایمیل شماست ، نه؟

تا کنون خیلی خوب. شما اکنون یاد گرفته اید که مزایای کوپن / کد تخفیف در بازاریابی از طریق ایمیل چگونه است. بنابراین ، به عنوان گام بعدی ، یافتن چگونگی اجرای این روش به بهترین شکل از اهمیت برخوردار است.

خب تا الان با کد تخفیف آشنا شده اید. و الان می خواهیم در مورد راه های به دست آوردن کد تخفیف با هم بحث کنیم.

اما حالا می خواهیم در کد ها تخفیف دیجی  کالا بحث کنیم.

محصولات توسط دیجی کالا ارائه می شود
بدون درج کد تخفیف می توانید از طیف گسترده ای از سوغاتی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لذت ببرید. لازم به ذکر است به محض قرار دادن محصول در سبد ، هدیه ای را برای شما در نظر خواهیم گرفت. هدایای رایگان شامل کارت هدیه ، آداپتور ، شیشه پاک کن Persil و موارد دیگر است. برای مشاهده سوغاتی در صفحه دیجی کالا روی مورد خرید کلیک کنید.
50000 تومان تخفیف دیجی کالا

اگر بیش از 2 میلیون تومان از طریق لینک "خرید" سفارش دهید ، می توانید 50 هزار تومان هدیه از Mopen دریافت کنید. لطفا توجه داشته باشید که خریدهای انجام شده از طریق برنامه دیجی کالا یا خریدهایی با کد تخفیف در این پیشنهاد لحاظ نمی شود. پس از ثبت سفارش ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای تأیید سفارش خود با استفاده از واتس اپ یا تلگرام 09211594750 به خدمات مشتری Mopen پیام دهید. برای خرید هدایای 50 هزار تومانی و مراجعه به وب سایت دیجی کالا کلیک کنید.
تا 50٪ تخفیف Yalda Amazing DJ Kala

جشنواره باورنکردنی یلدا دیجی کالا 20 و 20 دسامبر برگزار می شود. در این حالت ، در ساعت 12:00 ، 9:00 و 18:00 ، محصولات جدید به لیست خارق العاده محصولات DJ اضافه می شوند. علاوه بر این ، با کشیدن دو دستگاه پژو 206 ، یک سال محصولات کالای رایگان ، سفر به پاریس ، تلفن برای هر خرید و خریدهای بیش از 100000 تومانی دریافت می کنید. DJ Club به تلفن همراه Huawei p30 اشاره دارد ، یک سال سفر رایگان. سینی پخت و همچنین سفارش رایگان یکساله چیلیوری در آن قرار داده شده است. برای حضور در جشنواره فوق العاده DJ Kala Yalda بر روی خرید کلیک کنید.
20،000 تومان اجازه خرید اول دیجی کالا را می دهد

با وارد کردن کد تخفیف ، می توانید در خرید اول دیجی کالا برای خریدهای بالای 100000 تومانی ، از تخفیف 20،000 تومانی بهره مند شوید. بر روی دکمه خرید کلیک کنید تا وب سایت دیجی کالا باز شود.
50٪ تخفیف محصولات DJ برای قربانیان سیل

با وارد کردن کد تخفیف ، 50 درصد تخفیف محصولات منتخب دیجی کالا را برای کمک به آسیب دیدگان سیل دریافت خواهید کرد. محصول خریداری شده توسط دیجی کالا به قربانیان سیل در سیستان و بلوچستان توزیع می شود. برای مشاهده این محصولات در دیجی کالا ، بر روی دکمه خرید کلیک کنید.
50،000 تومان در اولین خرید محصولات بهداشتی دیجی کالا

اگر کد تخفیف 50 هزار تومانی را وارد کنید ، اولین محصولات آرایشی و بهداشتی را از دیجی کالا دریافت خواهید کرد. این تخفیف برای سفارشات بالای 100000 تومان اعمال می شود. برای مشاهده محصولات بهداشتی در وب سایت دیجی کالا روی دکمه خرید کلیک کنید.
حداکثر 99٪ تخفیف در جشن تولد دیجی کالا

اگر هرگز از کالا کالا خرید نکرده اید ، می توانید هر روز از ظهر تا 4 بهمن با ثبت نام در هر کالای مورد نظر خود ، از کالای کالا با تخفیف شگفت انگیز 50-80٪ خریداری کنید. وب سایت دیجی کالا با کلیک روی دکمه "بارگیری". به مناسبت تولد دیجی کالا ، روز 5 و 6 بهمن ، هر روز 13 محصول در 99٪ تخفیف لحاظ می شود. بخاطر داشته باشید که تعداد بسیار محدودی است و برای کسانی که نتوانستند در سالگرد دیجی کالا شرکت کنند ، 25000 تومان تخفیف خرید با بیش از 150،000 تومان ، به ویژه برای اولین خرید برای حضور در جشنواره تولد باورنکردنی دیجی کالا ، روی دکمه "خرید" کلیک کنید.
50،000 تومان اجازه خرید اولین لوازم جانبی تلفن همراه دیجی کالا را داد

با وارد کردن کد تخفیف 50 هزار تومانی ، اولین تخفیف خرید دیجی کالا برای لوازم جانبی تلفن همراه دیجی کالا برای سفارشات بالای 100000 تومان دریافت خواهید کرد. برای مشاهده این محصولات در وب سایت دیجی کالا روی دکمه "خرید" کلیک کنید.

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید:

منبع : حراجی روز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد