راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

خرید مودم باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

با توجه به اینکه COVID-19 هنوز افراد زیادی را که در خانه کار می کنند نگه داشته است ، روتر Wi-Fi شما کارهای بیشتری نسبت به کمک به شما در پخش فیلم ها و بازی ها انجام می دهد. روترهای Wi-Fi خانگی میلیون ها نفر را به کار خود ادامه می دهد و آنها همچنین

  در حال اتصال طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند خانگی هستند. این بدان معناست که انتخاب یکی از کارهایی که بهترین کار را برای شما و کیف پول انجام دهد ، از همیشه پیچیده تر است ، خصوصاً اکنون که شاهد دسترسی بیشتر دستگاه های Wi-Fi 6 هستیم.


تبلیغات

هنگامی که در حال خرید روتر جدید هستید ، بهتر است این کار را با در نظر گرفتن اندازه منطقه تحت پوشش خود و تعداد مشتریانی که باید پشتیبانی کنید و همچنین انواع دستگاه هایی که به آنها متصل می شوید ، شروع کنید. همه به نوعی از عملکردی که شما با جدیدترین و بهترین مدل ها می گیرید نیاز ندارند و دلیلی ندارد که برای ویژگی هایی که احتمالاً هرگز استفاده نخواهید کرد ، هزینه کنید. بنابراین اگر به دنبال قیمت پایین تر به جای یک کیف بزرگ از ویژگی های لبه خونریزی دهنده هستید ، این لیست روترهای بودجه را بررسی کنید. اما اگر چندین نفر از اعضای خانواده برای پهنای باند برای مواردی مانند پخش ویدئو Netflix و بازی آنلاین بازی های رایانه ای با یکدیگر رقابت می کنند ، یک روتر جدید با قابلیت های مدیریت مدرن می تواند دنیایی از تفاوت ایجاد کند و به حفظ آرامش کمک کند. در زیر ما شما را از طریق انتخاب روتری راهنمایی می کنیم که نیازهای شبکه بی سیم فعلی و آینده شما را برطرف کند و گزینه های برتر ما را برای شروع ارائه دهید.

درک باند Wi-Fi
امروزه ، هر روتر ارزش نمره خود را حداقل دو باند رادیویی ، یک باند 2.4 گیگاهرتز و یک باند 5 گیگاهرتز ارائه می دهد. باند 2.4 گیگاهرتز با فرکانس کمتری نسبت به باند 5 گیگاهرتز کار می کند و دامنه بهتری را ارائه می دهد زیرا در نفوذ دیوارها و سایر ساختارها مهارت بیشتری دارد. با این حال ، لوله چربی و دسترسی سریع با باند 5 گیگاهرتز وجود ندارد.

بهترین معاملات روتر بی سیم این هفته *
روتر Wi-Fi هوشمند Netgear Nighthawk R7000 - 145.98 دلار (قیمت لیست 189.99 دلار)
روتر هوشمند Wi-Fi TP-Link Archer A7 AC1750 - 56.99 دلار (قیمت لیست 79.99 دلار)
روتر Wi-Fi دو باند Asus RT-AC88U AC3100 - 211.00 دلار (قیمت لیست 248.54 دلار)
روتر Wi-Fi هوشمند Netgear Nighthawk R6700 - 76.49 دلار (قیمت لیست 99.99 دلار)
* معاملات توسط شریک ما ، TechBargains انتخاب می شود

علاوه بر این ، باند Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز باید با سایر دستگاه های خانه که از همان فرکانس استفاده می کنند مانند اجاق های مایکروویو ، دستگاه های بلوتوث و تلفن های بی سیم رقابت کند. گفته شد ، برای کارهایی مانند وب گردی و اتصال به سرویس های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر کاملاً مناسب است. اگر یک یا چند دستگاه شما پخش ویدئو از سرویسی مانند Netflix یا اتصال به یک سرویس بازی آنلاین مانند Xbox Live باشد ، باند کم جمعیت 5GHz با حداقل تداخل سیگنال ، توان عملیاتی بیشتری را ارائه می دهد. اکثر روترهای باند دوتایی به شما امکان می دهند باند را به برنامه ها و برنامه های خاص اختصاص دهید ، در نتیجه بار هر دو باند را کاهش می دهید.

تبلیغات

اگر شبکه پرمشغله ای با تعداد زیادی مشتری متقاضی پهنای باند دارید ، روتر سه باند راهی برای شماست. آنها برای تعادل بار از سه رادیو استفاده می کنند - یکی با 2.4 گیگاهرتز و دیگری با 5 گیگاهرتز. به عنوان مثال ، شما می توانید یکی از باندهای 5 گیگاهرتز را برای انجام وظایفی مانند پخش ویدئو و بارگیری تورنت اختصاص دهید و باند 5 گیگاهرتزی دیگر را برای بازی های آنلاین رزرو کنید ، باند 2.4 گیگاهرتز را برای برنامه هایی که به پهنای باند زیادی نیاز ندارند آزاد بگذارید. اگر خانه ای پر از گیمر دارید ، ما یک لیست بهترین روترهای خاص برای شما داریم.

سرانجام ، طیف جدید 6 گیگاهرتزی وجود دارد که اخیراً توسط FCC در دسترس قرار گرفته است. در حالی که این طیف جدید نوید یک افزایش چشمگیر در عملکرد کلی شبکه بی سیم را می دهد ، دستگاه هایی که برای 12 ماه آینده از آن پشتیبانی می کنید تعداد کمی خواهند بود. کسانی که ظاهر می شوند پذیرندگان اولیه هستند ، بنابراین ادعاهای عملکرد را با یک نمک بپذیرید و سعی کنید از راه حل های ساخته شده در مورد "استانداردهای" کاملا اختصاصی جلوگیری کنید.


پروتکل های بی سیم
شبکه های بی سیم اترنت از پروتکل های 802.11 برای ارسال و دریافت داده استفاده می کنند. پر کاربردترین پروتکل Wi-Fi ، 802.11ac ، امکان حداکثر سرعت (تئوری) داده ها تا 5400 مگابیت بر ثانیه را فراهم می کند و در هر دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز کار می کند. این فناوری از فناوری Multiple Input Multiple Output (MIMO) استفاده می کند ، که از چندین آنتن برای ارسال و دریافت حداکثر هشت جریان فضایی استفاده می کند و در نتیجه کارایی بیشتری دارد. همچنین از beamforming پشتیبانی می کند ، یک فناوری که سیگنال های Wi-Fi را به جای پخش در همه جهات مستقیماً به مشتری می فرستد و از باند فرمان خودکار استفاده می کند که به شما اجازه می دهد روتر کارآمدترین باند رادیویی را بر اساس ترافیک شبکه ، در دسترس بودن باند و دامنه انتخاب کند. .

تبلیغات

پروتکل 802.11ac همچنین فناوری پایین کاربر MIMO چند کاربره (MU-MIMO) را ارائه می دهد که برای ارائه پهنای باند به چندین دستگاه به طور همزمان و نه به صورت ترتیبی طراحی شده است. این بدان معناست که حداکثر چهار مشتری می توانند جریان داده های خود را داشته باشند به جای اینکه به نوبت منتظر دریافت اطلاعات از روتر باشند. برای کار کردن MU-MIMO ، روتر و دستگاه های مشتری باید حاوی مدارهای Wi-Fi MU-MIMO باشند. روترهایی که از MU-MIMO پشتیبانی می کنند به طور گسترده در دسترس هستند اما واقعیت این است که مصرف کنندگان کند عمل می کنندآیا با وجود اتصال به اینترنت سریع ، ناگهان از اتصال روترهای خود و قطع عملکرد ناگهانی خود سیر می شوید؟

5 مشکل عمده که نشانه رفتن روتر WiFi جدید به شرح زیر است -

تأخیر در پخش جریانی ویدیو
لکنت بازی های آنلاین همیشه
محدوده WiFi کل خانه را پوشش نمی دهد
تماس های ویدئویی ارتباط ضعیف را نشان می دهد
سرعت حرکت وقتی همه اعضای خانواده در خانه هستند ، رقت انگیز کاهش می یابد
اگر از هر یک از مشکلات بالا رنج می برید ، باید به سراغ روتر جدید بروید اما خرید روتر WiFi با گزینه های بسیار زیاد هرگز به این آسانی نیست.

اما جای نگرانی نیست زیرا ما این راهنمای خرید روتر Wifi را برای آموزش شما در مورد روترهای WiFi طراحی کرده ایم ، بنابراین شما می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و روتر فای مناسب خود را متناسب با نیازهای خود دریافت کنید.

شما بدون هیچ گونه کرک نظری راهنمای عملی دریافت خواهید کرد (به جز برخی از موارد فنی که درک آنها برای شما مهم است).

5 نوع مختلف روتر WiFi
شماره 1 روتر Wi-Fi تک باند - محدوده WiFi بهتر با بودجه کم (دامنه تا 450 فوت مربع است)
روتر بی سیم D-Link-DIR-600M
روتر تک باند فقط در باند های فرکانسی 2.4 گیگاهرتز کار می کند که محدوده ای تا 450 فوت مربع و حداکثر سرعت تا 300 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می کند.

اگر در یک خانه دو خوابه با یک برنامه اولیه زندگی می کنید که سرعت آن از 300 مگابیت در ثانیه بیشتر نیست ، یک روتر تک باند سرعت کافی و دامنه عالی را ارائه می دهد.

اکثر ابزارهای بی سیم در خانه شما از باند 2.4 گیگاهرتز مانند بلوتوث ، ماوس بی سیم و دستگاه های هوشمند استفاده می کنند ، بنابراین این باند بیشتر در معرض تداخل و ازدحام سیگنال ها است.

اگر در یک آپارتمان با خانه های زیادی زندگی می کنید که در اطراف شما قرار دارند ، مسیریاب های یک باند گزینه مناسبی نیستند زیرا شما گرفتگی شبکه و قطع ارتباط مکرر را تجربه خواهید کرد.

اگر یک اتصال پهن باند اساسی دارید که حداکثر سرعت آن زیر 300 مگابیت در ثانیه است ، به روترهای باند دوگانه نیازی ندارید. روترهای تک باند با قیمت مناسب در دسترس هستند اما بهترین عملکرد را در اتصال شما به شما می دهند.

شماره 2 روتر WiFi دو بانده - بهترین مناسب برای آپارتمان خانه ها (سرعت بالا و پایداری)
روتر TP-Link-AC1750-Smart-WiFi
روترهای دو باند به شما کمک می کنند تا با مشکل اتصال روترهای تک باند مقابله کنید. شما دو باند دریافت می کنید - باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز.

در حالی که باند 2.4 گیگاهرتز سرعت متوسط ​​اما اتصال پایدار را برای یک برد بلند به شما می دهد ، باند 5 گیگاهرتز بسته به روتر خریداری شده ، سرعت عالی تا 1300 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد.

اگر بیش از 5 دستگاه متصل در خانه داشته باشید ، از روتر دو باند بهره مند خواهید شد زیرا می توانید دستگاه خود را بین دو شبکه تقسیم کنید - شبکه هایی که به پهنای باند کمتری نیاز دارند و دیگری به اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

شماره 3 روتر Wi-Fi Tri-Band - بهترین مناسب برای چندین دستگاه با استفاده زیاد (دامنه تا 2000 متر مربع است)
روتر Netgear-Nighthawk-X6S-R8000P-AC4000-Tri-Band-Gigabit-Wi-Fi
روترهای Tri-Band در بازار نادر هستند و تنها در صورت داشتن بیش از 15 دستگاه اتصال در خانه همراه با اتصال اینترنت پرسرعت ، از آنها بهره مند خواهید شد.

فرض کنید روتر خریداری کرده اید که حداکثر 3200 Mbps را پشتیبانی می کند ، روتر پهنای باند را به سه باند 600 + 1300 + 1300 تقسیم می کند. از این باند ها ، پیوند 600 مگابیت بر ثانیه از 2.4 گیگاهرتز و دو باند 5 گیگاهرتز با سرعت 1300 مگابیت در ثانیه خواهد بود.

روتر Wi-Fi Tri-Band
اگرچه روترهای Tri-Band سرعت شما را افزایش نمی دهند ، اما به شما کمک می کند تا بار شبکه بسیاری از دستگاه ها را با تقسیم اتصال به چندین شبکه و بدون ایجاد خطر در سرعت موجود ، توزیع کنید.

همچنین بخوانید - بهترین روترهای گیگابیتی در هند

شماره 4 WiFi Mesh System Network - Kill the Dead End Zones (محدوده بیش از 3000 فوت مربع است)
TP-Link-Deco-Whole-Home-Mesh-WiFi-System
اگر در خانه ای با مساحت بیش از 3000 فوت مربع با چندین داستان و دیوارهای آجری زیادی در این خانه زندگی می کنید ، مناطق مشخص WiFi را در نقاط خاصی تجربه خواهید کرد.

برای مقابله با این مسئله می توانید به سراغ روترهای مش WiFi بروید. راه حل های روتر مش در یک بسته دو یا سه واحدی مش وجود دارد که به شما کمک می کند تا مناطق وسیعی را پوشش دهید.

سیستم WiFi مش
سیستم روتر مش به جای پخش سیگنال های WiFi از یک نقطه ، از چندین نقطه دسترسی پخش می کند. یکی از نقاط به مودم پیوند دارد و به عنوان روتر عمل می کند در حالیکه سایر نقاط دسترسی سیگنالها را گرفته و مجدداً پخش می کنند تا دامنه wifi را افزایش داده و مناطق بن بست را با وجود مساحت و داستانهای متعدد از بین ببرد.

شماره 5 روتر WiFi با مودم داخلی - برای اتصالات باند پهن BSNL
TP-LINK-TD-W8961N-300Mbps-fixed-Antenna-Wireless-N-ADSL2-Modem-Router
روترهای Wifi با مودم داخلی برای اتصالات باند پهن قدیمی که عمدتا از BSNL یا MTNL استفاده می شوند ، ایده آل هستند. این روترها با مودم داخلی می توانند سیگنال های داده DSL را پردازش کرده و شما را با اینترنت متصل کنند.

روترهای اتصال پهنای باند BSNL با پورت DSL برای اتصال به اینترنت ارائه می شوند.

اگر به دنبال راه اندازی بدون شلوغ و کم سیم هستید ، به سراغ روتر بروید که مودم داخلی داشته باشد زیرا مجبور نیستید مودم را جداگانه بخرید.

ویژگی ها و مشخصات شما باید در نظر بگیرید
شماره 1 بنادر فیزیکی روتر شما
router_ports
روترها با پورت های مختلف ارائه می شوندآیا با وجود اتصال به اینترنت سریع ، ناگهان از اتصال روترهای خود و قطع عملکرد ناگهانی خود سیر می شوید؟

5 مشکل عمده که نشانه رفتن روتر WiFi جدید به شرح زیر است -

تأخیر در پخش جریانی ویدیو
لکنت بازی های آنلاین همیشه
محدوده WiFi کل خانه را پوشش نمی دهد
تماس های ویدئویی ارتباط ضعیف را نشان می دهد
سرعت حرکت وقتی همه اعضای خانواده در خانه هستند ، رقت انگیز کاهش می یابد
اگر از هر یک از مشکلات بالا رنج می برید ، باید به سراغ روتر جدید بروید اما خرید روتر WiFi با گزینه های بسیار زیاد هرگز به این آسانی نیست.

اما جای نگرانی نیست زیرا ما این راهنمای خرید روتر Wifi را برای آموزش شما در مورد روترهای WiFi طراحی کرده ایم ، بنابراین شما می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و روتر فای مناسب خود را متناسب با نیازهای خود دریافت کنید.

شما بدون هیچ گونه کرک نظری راهنمای عملی دریافت خواهید کرد (به جز برخی از موارد فنی که درک آنها برای شما مهم است).

5 نوع مختلف روتر WiFi
شماره 1 روتر Wi-Fi تک باند - محدوده WiFi بهتر با بودجه کم (دامنه تا 450 فوت مربع است)
روتر بی سیم D-Link-DIR-600M
روتر تک باند فقط در باند های فرکانسی 2.4 گیگاهرتز کار می کند که محدوده ای تا 450 فوت مربع و حداکثر سرعت تا 300 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می کند.

اگر در یک خانه دو خوابه با یک برنامه اولیه زندگی می کنید که سرعت آن از 300 مگابیت در ثانیه بیشتر نیست ، یک روتر تک باند سرعت کافی و دامنه عالی را ارائه می دهد.

اکثر ابزارهای بی سیم در خانه شما از باند 2.4 گیگاهرتز مانند بلوتوث ، ماوس بی سیم و دستگاه های هوشمند استفاده می کنند ، بنابراین این باند بیشتر در معرض تداخل و ازدحام سیگنال ها است.

اگر در یک آپارتمان با خانه های زیادی زندگی می کنید که در اطراف شما قرار دارند ، مسیریاب های یک باند گزینه مناسبی نیستند زیرا شما گرفتگی شبکه و قطع ارتباط مکرر را تجربه خواهید کرد.

اگر یک اتصال پهن باند اساسی دارید که حداکثر سرعت آن زیر 300 مگابیت در ثانیه است ، به روترهای باند دوگانه نیازی ندارید. روترهای تک باند با قیمت مناسب در دسترس هستند اما بهترین عملکرد را در اتصال شما به شما می دهند.

شماره 2 روتر WiFi دو بانده - بهترین مناسب برای آپارتمان خانه ها (سرعت بالا و پایداری)
روتر TP-Link-AC1750-Smart-WiFi
روترهای دو باند به شما کمک می کنند تا با مشکل اتصال روترهای تک باند مقابله کنید. شما دو باند دریافت می کنید - باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز.

در حالی که باند 2.4 گیگاهرتز سرعت متوسط ​​اما اتصال پایدار را برای یک برد بلند به شما می دهد ، باند 5 گیگاهرتز بسته به روتر خریداری شده ، سرعت عالی تا 1300 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد.

اگر بیش از 5 دستگاه متصل در خانه داشته باشید ، از روتر دو باند بهره مند خواهید شد زیرا می توانید دستگاه خود را بین دو شبکه تقسیم کنید - شبکه هایی که به پهنای باند کمتری نیاز دارند و دیگری به اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

شماره 3 روتر Wi-Fi Tri-Band - بهترین مناسب برای چندین دستگاه با استفاده زیاد (دامنه تا 2000 متر مربع است)
روتر Netgear-Nighthawk-X6S-R8000P-AC4000-Tri-Band-Gigabit-Wi-Fi
روترهای Tri-Band در بازار نادر هستند و تنها در صورت داشتن بیش از 15 دستگاه اتصال در خانه همراه با اتصال اینترنت پرسرعت ، از آنها بهره مند خواهید شد.

فرض کنید روتر خریداری کرده اید که حداکثر 3200 Mbps را پشتیبانی می کند ، روتر پهنای باند را به سه باند 600 + 1300 + 1300 تقسیم می کند. از این باند ها ، پیوند 600 مگابیت بر ثانیه از 2.4 گیگاهرتز و دو باند 5 گیگاهرتز با سرعت 1300 مگابیت در ثانیه خواهد بود.

روتر Wi-Fi Tri-Band
اگرچه روترهای Tri-Band سرعت شما را افزایش نمی دهند ، اما به شما کمک می کند تا بار شبکه بسیاری از دستگاه ها را با تقسیم اتصال به چندین شبکه و بدون ایجاد خطر در سرعت موجود ، توزیع کنید.

همچنین بخوانید - بهترین روترهای گیگابیتی در هند

شماره 4 WiFi Mesh System Network - Kill the Dead End Zones (محدوده بیش از 3000 فوت مربع است)
TP-Link-Deco-Whole-Home-Mesh-WiFi-System
اگر در خانه ای با مساحت بیش از 3000 فوت مربع با چندین داستان و دیوارهای آجری زیادی در این خانه زندگی می کنید ، مناطق مشخص WiFi را در نقاط خاصی تجربه خواهید کرد.

برای مقابله با این مسئله می توانید به سراغ روترهای مش WiFi بروید. راه حل های روتر مش در یک بسته دو یا سه واحدی مش وجود دارد که به شما کمک می کند تا مناطق وسیعی را پوشش دهید.

سیستم WiFi مش
سیستم روتر مش به جای پخش سیگنال های WiFi از یک نقطه ، از چندین نقطه دسترسی پخش می کند. یکی از نقاط به مودم پیوند دارد و به عنوان روتر عمل می کند در حالیکه سایر نقاط دسترسی سیگنالها را گرفته و مجدداً پخش می کنند تا دامنه wifi را افزایش داده و مناطق بن بست را با وجود مساحت و داستانهای متعدد از بین ببرد.

شماره 5 روتر WiFi با مودم داخلی - برای اتصالات باند پهن BSNL
TP-LINK-TD-W8961N-300Mbps-fixed-Antenna-Wireless-N-ADSL2-Modem-Router
روترهای Wifi با مودم داخلی برای اتصالات باند پهن قدیمی که عمدتا از BSNL یا MTNL استفاده می شوند ، ایده آل هستند. این روترها با مودم داخلی می توانند سیگنال های داده DSL را پردازش کرده و شما را با اینترنت متصل کنند.

روترهای اتصال پهنای باند BSNL با پورت DSL برای اتصال به اینترنت ارائه می شوند.

اگر به دنبال راه اندازی بدون شلوغ و کم سیم هستید ، به سراغ روتر بروید که مودم داخلی داشته باشد زیرا مجبور نیستید مودم را جداگانه بخرید.

ویژگی ها و مشخصات شما باید در نظر بگیرید
شماره 1 بنادر فیزیکی روتر شما
router_ports
روترها با پورت های مختلف ارائه می شوندآیا با وجود اتصال به اینترنت سریع ، ناگهان از اتصال روترهای خود و قطع عملکرد ناگهانی خود سیر می شوید؟

5 مشکل عمده که نشانه رفتن روتر WiFi جدید به شرح زیر است -

تأخیر در پخش جریانی ویدیو
لکنت بازی های آنلاین همیشه
محدوده WiFi کل خانه را پوشش نمی دهد
تماس های ویدئویی ارتباط ضعیف را نشان می دهد
سرعت حرکت وقتی همه اعضای خانواده در خانه هستند ، رقت انگیز کاهش می یابد
اگر از هر یک از مشکلات بالا رنج می برید ، باید به سراغ روتر جدید بروید اما خرید روتر WiFi با گزینه های بسیار زیاد هرگز به این آسانی نیست.

اما جای نگرانی نیست زیرا ما این راهنمای خرید روتر Wifi را برای آموزش شما در مورد روترهای WiFi طراحی کرده ایم ، بنابراین شما می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید و روتر فای مناسب خود را متناسب با نیازهای خود دریافت کنید.

شما بدون هیچ گونه کرک نظری راهنمای عملی دریافت خواهید کرد (به جز برخی از موارد فنی که درک آنها برای شما مهم است).

5 نوع مختلف روتر WiFi
شماره 1 روتر Wi-Fi تک باند - محدوده WiFi بهتر با بودجه کم (دامنه تا 450 فوت مربع است)
روتر بی سیم D-Link-DIR-600M
روتر تک باند فقط در باند های فرکانسی 2.4 گیگاهرتز کار می کند که محدوده ای تا 450 فوت مربع و حداکثر سرعت تا 300 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می کند.

اگر در یک خانه دو خوابه با یک برنامه اولیه زندگی می کنید که سرعت آن از 300 مگابیت در ثانیه بیشتر نیست ، یک روتر تک باند سرعت کافی و دامنه عالی را ارائه می دهد.

اکثر ابزارهای بی سیم در خانه شما از باند 2.4 گیگاهرتز مانند بلوتوث ، ماوس بی سیم و دستگاه های هوشمند استفاده می کنند ، بنابراین این باند بیشتر در معرض تداخل و ازدحام سیگنال ها است.

اگر در یک آپارتمان با خانه های زیادی زندگی می کنید که در اطراف شما قرار دارند ، مسیریاب های یک باند گزینه مناسبی نیستند زیرا شما گرفتگی شبکه و قطع ارتباط مکرر را تجربه خواهید کرد.

اگر یک اتصال پهن باند اساسی دارید که حداکثر سرعت آن زیر 300 مگابیت در ثانیه است ، به روترهای باند دوگانه نیازی ندارید. روترهای تک باند با قیمت مناسب در دسترس هستند اما بهترین عملکرد را در اتصال شما به شما می دهند.

شماره 2 روتر WiFi دو بانده - بهترین مناسب برای آپارتمان خانه ها (سرعت بالا و پایداری)
روتر TP-Link-AC1750-Smart-WiFi
روترهای دو باند به شما کمک می کنند تا با مشکل اتصال روترهای تک باند مقابله کنید. شما دو باند دریافت می کنید - باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز.

در حالی که باند 2.4 گیگاهرتز سرعت متوسط ​​اما اتصال پایدار را برای یک برد بلند به شما می دهد ، باند 5 گیگاهرتز بسته به روتر خریداری شده ، سرعت عالی تا 1300 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد.

اگر بیش از 5 دستگاه متصل در خانه داشته باشید ، از روتر دو باند بهره مند خواهید شد زیرا می توانید دستگاه خود را بین دو شبکه تقسیم کنید - شبکه هایی که به پهنای باند کمتری نیاز دارند و دیگری به اینترنت پرسرعت نیاز دارند.

شماره 3 روتر Wi-Fi Tri-Band - بهترین مناسب برای چندین دستگاه با استفاده زیاد (دامنه تا 2000 متر مربع است)
روتر Netgear-Nighthawk-X6S-R8000P-AC4000-Tri-Band-Gigabit-Wi-Fi
روترهای Tri-Band در بازار نادر هستند و تنها در صورت داشتن بیش از 15 دستگاه اتصال در خانه همراه با اتصال اینترنت پرسرعت ، از آنها بهره مند خواهید شد.

فرض کنید روتر خریداری کرده اید که حداکثر 3200 Mbps را پشتیبانی می کند ، روتر پهنای باند را به سه باند 600 + 1300 + 1300 تقسیم می کند. از این باند ها ، پیوند 600 مگابیت بر ثانیه از 2.4 گیگاهرتز و دو باند 5 گیگاهرتز با سرعت 1300 مگابیت در ثانیه خواهد بود.

روتر Wi-Fi Tri-Band
اگرچه روترهای Tri-Band سرعت شما را افزایش نمی دهند ، اما به شما کمک می کند تا بار شبکه بسیاری از دستگاه ها را با تقسیم اتصال به چندین شبکه و بدون ایجاد خطر در سرعت موجود ، توزیع کنید.

همچنین بخوانید - بهترین روترهای گیگابیتی در هند

شماره 4 WiFi Mesh System Network - Kill the Dead End Zones (محدوده بیش از 3000 فوت مربع است)
TP-Link-Deco-Whole-Home-Mesh-WiFi-System
اگر در خانه ای با مساحت بیش از 3000 فوت مربع با چندین داستان و دیوارهای آجری زیادی در این خانه زندگی می کنید ، مناطق مشخص WiFi را در نقاط خاصی تجربه خواهید کرد.

برای مقابله با این مسئله می توانید به سراغ روترهای مش WiFi بروید. راه حل های روتر مش در یک بسته دو یا سه واحدی مش وجود دارد که به شما کمک می کند تا مناطق وسیعی را پوشش دهید.

سیستم WiFi مش
سیستم روتر مش به جای پخش سیگنال های WiFi از یک نقطه ، از چندین نقطه دسترسی پخش می کند. یکی از نقاط به مودم پیوند دارد و به عنوان روتر عمل می کند در حالیکه سایر نقاط دسترسی سیگنالها را گرفته و مجدداً پخش می کنند تا دامنه wifi را افزایش داده و مناطق بن بست را با وجود مساحت و داستانهای متعدد از بین ببرد.

شماره 5 روتر WiFi با مودم داخلی - برای اتصالات باند پهن BSNL
TP-LINK-TD-W8961N-300Mbps-fixed-Antenna-Wireless-N-ADSL2-Modem-Router
روترهای Wifi با مودم داخلی برای اتصالات باند پهن قدیمی که عمدتا از BSNL یا MTNL استفاده می شوند ، ایده آل هستند. این روترها با مودم داخلی می توانند سیگنال های داده DSL را پردازش کرده و شما را با اینترنت متصل کنند.

روترهای اتصال پهنای باند BSNL با پورت DSL برای اتصال به اینترنت ارائه می شوند.

اگر به دنبال راه اندازی بدون شلوغ و کم سیم هستید ، به سراغ روتر بروید که مودم داخلی داشته باشد زیرا مجبور نیستید مودم را جداگانه بخرید.

ویژگی ها و مشخصات شما باید در نظر بگیرید
شماره 1 بنادر فیزیکی روتر شما
router_ports
روترها با پورت های مختلف ارائه می شوندبا حفظ برد عالی 150 متر تا 54 مگابیت در ثانیه غذا خورد.

شماره 3 IEEE 802.11n
802.11n با پشتیبانی از 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز در سال 2009 معرفی شد. شما همچنین از قابلیت استفاده از چند کانال برخوردار هستید که در آن می توانید حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه را در یک کانال واحد داشته باشید که در کل 600 مگابیت بر ثانیه کارایی دارد. شما در مقایسه با 802.11g یک محدوده گسترده 175+ متر دارید

شماره 4 IEEE 802.11ac
استاندارد AC گسترده ترین استاندارد بی سیم روترهای نسل فعلی است. حداکثر 1300 مگابیت در ثانیه دریافت می کنید. علاوه بر این ، استاندارد از فناوری MU-MIMO پشتیبانی می کند که می تواند عملکرد باند عالی 5 گیگاهرتز را ارائه دهد. 802.11ac همان برد 802.11n در حدود 175 متر است.

شماره 5 IEEE 802.11ax
قرار است استاندارد بی سیم 802.11ax در آینده تا 10 گیگابیت بر ثانیه شبکه داشته باشد که 40 درصد بالاتر از استاندارد قدیمی است.

کلمات نهایی
اگر شما یک کاربر سنگین از وظایف پهنای باند در طول روز هستید ، روتر Wi-Fi Quad-Stream Tri-Band Netgear Nighthawk X8 R8500 AC5300 یک انتخاب عالی است زیرا شما یک ویژگی سه باند برای تعادل بار در همه دستگاه ها دارید.

اگر در خانه ای با یک برنامه پهنای باند اساسی زندگی می کنید ، پس روتر Wi-Fi D-Link DIR 615 یک انتخاب مناسب است که سرعت و برد طولانی را به شما ارائه می دهد.

اگر به دنبال روتر دو باند با پشتیبانی گیگابایت هستید ، پس روتر TP-LINK Archer C6 Dual band یک روتر عالی برای مدیریت ترافیک شبکه با سرعت بالا است.

برای بهترین سیستم شبکه مش در بودجه ، به دنبال Tenda MW3 Mesh System باشید که پوشش Wifi عالی را در سراسر خانه یا محل کار شما فراهم می کند و مناطق مرده را از بین می برد.

تحت پرونده:  اینجا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد