راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید بهترین تلویزیون در سال 2021

چگونه تلویزیون بخریم

سال 2020 است و آنچه شما در تلویزیون تماشا می کنید - از قطع سیم سیم تلویزیون کابلی گرفته تا پخش جریانی ، Netflix به دیزنی پلاس تا HBO Max - ظاهراً هر روز تغییر می کند. و همین طور خود تلویزیون ها نیز همین طور هستند ،

 

 

خصوصاً وقتی که احتمالاً چند سالی از خرید شما برای یکی گذشته نگذشته باشد. تولیدکنندگان و فروشندگان تلویزیون از ویژگی های اضافی ، فن آوری های بیگانه و ادعاهای هذلولی در مورد کیفیت تصویر استفاده می کنند تا شما هزینه های بیشتری را صرف کنید. و طبق معمول ، اینترنت مخلوطی از حقایق متناقض ، نظرات و اصطلاحات اصطلاحی غیر قابل توضیح است.


بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های 55 اینچی برای سال 2020

به این راهنما به عنوان واحه ای در بیابان وسیع اطلاعات مربوط به تلویزیون فکر کنید. من سعی می کنم آن را فقط با اطلاعات قابل درک آسان پر کنم تا به شما در انتخاب یک تلویزیون جدید کمک کنم. این به هر س answerالی پاسخ نخواهد داد ، و وقتی آن را بخوانید ، در پایان "بهترین تلویزیون مناسب شما" را به شما نمی گوید. اما امیدوارم بتواند ابزارهای اساسی لازم برای احساس اطمینان در هنگام خرید آن مجموعه جدید را در اختیار شما قرار دهد.
الان کدوم تلویزیون رو بخرم؟ از آمازون

اگر می خواهید همه جزئیات را نادیده بگیرید و یک تلویزیون عالی بخرید ، من در میان تلویزیون های موجود در اوایل سال 2020 چند گزینه انتخابی دارم.
بهترین تلویزیون سطح بالا برای پول
سری LG OLEDB9P
سارا تیو / CNET

تلویزیون های OLED پادشاهان با کیفیت تصویر هستند و به عنوان کم هزینه ترین تلویزیون OLED ، B9 در کل مورد علاقه ما برای خریداران سطح بالا است. این یک تصویر بهتر از هر تلویزیون غیر OLED از جمله مدل های QLED است و هزینه بیشتر برای یک تلویزیون OLED گران تر مانند C9 ارزش آن را ندارد.

اندازه ها: 55- ، 65- ، 77 اینچ (قیمت نشان داده شده برای 65 اینچ است).
بهترین تلویزیون برای پول ، دوره
سری 6 TCL
سارا تیو / CNET

توانایی خرید تلویزیون OLED را ندارید؟ جدیدترین نسخه از سری 6 TCL به لطف بهبود رنگ ، از کیفیت تصویر بسیار خوبی برای یک تلویزیون مبتنی بر LCD برخوردار است و کم نور شدن محلی با آرایه کامل که به خوبی پیاده سازی شده است ، به شما کمک می کند تا تقریباً در هر تلویزیون دیگری با این قیمت دایره داشته باشد. گویی که این کافی نیست ، سیستم عامل Roku TV مورد علاقه ما است.

اندازه ها: 55 ، 65 اینچ (قیمت نشان داده شده برای 65 اینچ است).
بهترین تلویزیون با بودجه
سری 4 TCL
سارا تیو / CNET

Roku بستر مورد علاقه ما برای پخش برنامه هایی مانند Netflix است و حتی بهتر است در تلویزیون پخته شود. این سری 4 TCL نمی تواند از نظر کیفیت تصویر هیچ یک از دو مدل بالا را پشت سر بگذارد اما برای اکثر افراد کاملاً مناسب است ، به خصوص با این قیمت.

اندازه ها: 43- ، 50- ، 55- ، 65- ، 75 اینچ (قیمت نشان داده شده برای 43 اینچ است).

برای انتخاب های بیشتر ، لیست بهترین تلویزیون های موجود در سال 2020 را که به طور مداوم به روز می شوید ، بررسی کنید.
توصیه به موقع: بهار بهترین زمان برای خرید تلویزیون جدید نیست .


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید کفش


فصل خرید تلویزیون دوره ای است. هر ساله مدل های جدیدی در ژانویه معرفی می شوند و از مارس و آوریل شروع به برخورد با قفسه های فروشگاه می کنند. در طول بهار هنوز تعداد زیادی تلویزیون سال گذشته در معرض فروش پیدا خواهید کرد ، به همین دلیل همه تلویزیون های برتر که در بالا توصیه می کنیم مدل های 2019 هستند. تلویزیون های واقعی 2020 تازه شروع به نمایش می کنند.

بیشتر بخوانید: اکنون باید تلویزیون جدیدی بخرید یا صبر کنید؟

اگر شما یک علاقه مند به تلویزیون هستید که بر روی جدیدترین ویژگی ها پافشاری می کند ، یک مدل جدید 2020 ممکن است ارزش انتظار داشته باشد ، اما در غیر این صورت تلویزیون 2019 کاملا خوب است. تلویزیون ها به طور کلی یک فناوری بالغ هستند و توصیه ما برای اکثر خریداران این است که منتظر چیز بزرگ بعدی نباشند.

خرید تلویزیون جدید 2020 در طول بهار نیز به معنای پرداخت دلار است. قیمت های تلویزیون با پیشرفت سال تا جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر که معمولاً پایین می آیند ، پایین می آید. این فروش ها بیشتر با قیمت های دیوانه وار در تلویزیون های بدون اسم شناخته می شوند ، اما واقعیت این است که تقریباً در هر تلویزیون جمعه سیاه قیمت کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: Walmart vs. Best Buy vs. Target vs. Costco: بهترین فروشگاه برای خرید تلویزیون چیست؟

بنابراین توصیه من این است که برای رسیدن به بهترین معامله در یک تلویزیون جدید منتظر اواخر سال باشید. اگر اکنون به یکی از آنها نیاز دارید ، در فصل بهار ، به دنبال یک معامله خوب در مدل 2019 باشید. مشکل این است که بسیاری از مجموعه های 2019 با پیشرفت بهار و تابستان به فروش می رسند ، گزینه کمتری برای پرداخت هزینه جدید برای شما باقی می ماند ، حداقل تا زمان کاهش قیمت پاییز یا فروش مانند Amazon Prime Day.

به دنبال مشاوره بیشتر هستید؟ بفرمایید.
خرید-تلویزیون-13-از-چه فروشگاهی
جفری موریسون / CNET
(بیشتر) مشخصات را نادیده بگیرید

به عنوان یک قاعده کلی ، هدف اصلی برگه مشخصات تلویزیون این است که شما را با اصطلاحات و اعداد گیج کننده بمباران کند تا بتوانید "قدم" بگذارید و نسخه گران تر آن را خریداری کنید. فقط در مورد تنها اعداد ارزشمند در ورودی ها و وزن / ابعاد یافت می شود.

توصیه ما این است که به جای تکیه بر برگه مشخصات برای ارائه نکاتی درباره عملکرد تلویزیون بهتر از تلویزیون دیگر ، نادیده بگیریم. این ورق می تواند به هنگام تماشای تلویزیون بر اساس ویژگی هایی مانند داشتن HDR ، قابلیت تلویزیون هوشمند یا ریموت فانتزی کمک کند اما وقتی به عنوان ابزاری برای تقسیم کیفیت تصویر استفاده شود ، تقریباً بی فایده است.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات بازاریابی تلویزیونی و معنی آنها
بزرگتر واقعاً بهتر است

من اندازه at را توصیه می کنمحداقل 43 اینچ برای تلویزیون اتاق خواب و حداقل 55 اینچ برای اتاق نشیمن یا تلویزیون اصلی - و 65 اینچ یا بزرگتر بهترین است.

در واقع ، بیش از هر "ویژگی" دیگر ، افزایش اندازه صفحه تلویزیون بهترین استفاده از پول شما است. یکی از رایج ترین شکایات خرید پس از تلویزیون که من شنیده ام از افرادی است که به اندازه کافی بزرگ نشده اند. و تقریباً هرگز نمی شنوم که مردم از بزرگ بودن تلویزیونشان شکایت کنند.

اگر می خواهید یک مرکز تفریحی موجود نصب کنید ، مطمئن شوید که حداقل یک اینچ در کناره ها و بالای حفره تلویزیون دارید تا امکان تهویه را فراهم کند. یا فقط از مبلمان قدیمی آن بی ارزش شوید و تلویزیون بزرگتری تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: چقدر تلویزیون بخرم؟ | بهترین تلویزیون های 75 اینچی
Sharp_80inchTV_35029961_16.jpg

به ما اعتماد کنید ، بزرگتر بهتر است.
سارا تیو / CNET
4K و HDR یک امر عادی است

تلویزیون های با وضوح 4K که به تلویزیون های Ultra High Definition نیز معروف هستند ، چهار برابر تلویزیون های استاندارد با وضوح 1080p پیکسل دارند. به نظر می رسد این یک پیشرفت بزرگ است ، اما در واقع تشخیص تفاوت وضوح بین تلویزیون 4K و تلویزیون HD خوب قدیمی بسیار دشوار است.
34-lg-b9-oled-tv

Dolby Vision ، که در Netflix در اینجا مشاهده می شود ، یکی از انواع HDR است.
سارا تیو / CNET

از طرف دیگر ، تولید تلویزیون های 4K برای تولید کنندگان آسان است ، بنابراین در حال حاضر در اصل استاندارد هستند. تقریباً در هر تلویزیون 50 اینچ یا بزرگتر وضوح 4K وجود دارد و بسیاری از مجموعه های کوچکتر نیز 4K هستند. جدا از کوچکترین اندازه ها ، مدل های 1080p و رزولوشن پایین به سرعت در سطل زباله استعفا می شوند.

اکثر تلویزیون های 4K دارای سازگاری HDR نیز هستند. HDR کنتراست و رنگ بهتری ارائه می دهد ، بنابراین بر خلاف 4K ، احتمال اینکه در مقایسه با HDTV نرمال شاهد بهبود باشید نیز وجود دارد. چقدر پیشرفت (در صورت وجود) به تلویزیون بستگی دارد ، اما دقیقاً مانند 4K ، شما باید محتوای HDR واقعی را تماشا کنید. و صرفاً سازگار بودن تلویزیون با HDR به معنای عملکرد بهتر آن ، با منبع HDR یا بدون آن نیست.

سرویس های جریانی Netflix و Amazon هر دو 4K و HDR ارائه می دهند ، اما نه در هر عنوانی (اگرچه بیشتر سریال ها و فیلم های اصلی در هر دو سرویس ، 4K HDR هستند). همچنین می توانید فیلم های 4K HDR جدید را از iTunes ، Vudu و Google Play اجاره کنید یا بخرید یا برای پخش روی آن روی یک پخش کننده Blu-ray 4K و دیسک سرمایه گذاری کنید. کانال های تلویزیونی واقعی 4K یا HDR هنوز در ایالات متحده وجود ندارند.

خط پایین؟ همه بهترین تلویزیون ها تلویزیون های 4K با HDR هستند. اگر در حال خرید یک تلویزیون با اندازه متوسط ​​یا بزرگ هستید ، به هر حال در نهایت با تلویزیون 4K به پایان خواهید رسید و احتمال اینکه این قابلیت HDR نیز باشد ، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: چرا همه HDR در تلویزیون ها یکسان نیستند
tv-testing02.jpg

هر بررسی تلویزیون CNET به عنوان یک مقایسه همزمان با حداکثر هفت تلویزیون دیگر انجام می شود.
سارا تیو / CNET
کیفیت عکس p و q

من بهترین کیفیت تصویر برای پول را نوعی جام مقدس در تلاش برای یک تلویزیون جدید می دانم. هنوز هم به طور مداوم شماره 1 چیزی است که خریداران تلویزیون از آن به عنوان مهم در تصمیم خرید خود یاد می کنند.

اگر اولویت بالایی برای PQ قایل نباشید ، با مرتب سازی لیست تلویزیون ها بر اساس قیمت و اندازه صفحه مورد نظر خود ، انتخاب ارزانترین مارک مورد اعتماد و تماس روزانه ، بهترین ارزش را خواهید داشت. . یا حداقل به بخش بعدی این راهنما بروید.

پس از نزدیک به 20 سال در مرور تلویزیون ها ، احساس راحتی می کنم برخی از تعمیماتی که در مورد کیفیت تصویر مشاهده کرده ام را بیان کنم:

    تلویزیون های OLED بهترین کیفیت تصویر را دارند اما هنوز هم بسیار گران هستند.
    تقریباً در هر تلویزیون ، از جمله QLED سامسونگ ، از فناوری LCD LCD استفاده می شود که (علی رغم شباهت "LED") با OLED بسیار متفاوت است.
    تلویزیون های LCD LCD با کم نور شدن محلی اغلب از عملکرد تلویزیون های بهتر برخوردار نیستند. LCD همچنین دارای فناوری دیگری مانند نقاط کوانتومی و مینی LED است که به بهبود کیفیت تصویر آن کمک می کند.
    توانایی تولید سایه عمیق سیاه - که به معنی کنتراست بالا است - مهمترین ماده تشکیل دهنده یک تصویر خوب است.
    برای HDR ، روشنایی تصویر و تیرگی محلی برای بهترین عملکرد ضروری است.
    اشباع رنگ ، که مستقیماً تحت تأثیر سطح کنتراست / سیاه قرار دارد ، مهمترین و دومین مورد از اهمیت برخوردار است.
    در یک اتاق روشن ، صفحه نمایش های مات بهترین حالت را در کاهش بازتاب دارند. بهترین صفحه های براق سطح سیاه را به خوبی حفظ می کنند.
    فاکتورهای کم اهمیت تر عبارتند از گستره رنگ ، پردازش فیلم و وضوح نمایش.
    بسیاری از مردم نمی دانند که در حال تماشای Soap Opera Effect هستند و در صورت خاموش کردن ممکن است کیفیت تصویر تلویزیون خود را بهتر دوست داشته باشند.
    تنظیمات ضعیف تصویر در یک تلویزیون خوب معمولاً از تنظیمات تصویر کالیبره شده در تلویزیون گنگ بدتر به نظر می رسد.

به طور خلاصه ، کیفیت تصویر پیچیده تر از شمردن پیکسل یا خواندن یک صفحه مشخصات است ، و بهترین شرط شما این است که بخوانید مرورهایی مانند موارد موجود در CNET. امیدوارم شما همچنین بتوانید به صورت شخصی و همچنین شخصی که می تواند دلیل خوب بودن آن را توضیح دهد ، یک تلویزیون خوب را ببینید.
ملاحظاتی فراتر از اندازه ، قیمت و کیفیت تصویر

اینها "سه بزرگ" خرید تلویزیون هستند ، اما چند مورد دیگر ارزش دانستن را دارد.
این را مشاهده کنید: راهنمای خرید تلویزیون: هنگام خرید تلویزیون به دنبال چه مواردی باشید
2:38
8K اینجاست ، اما نگران آن نباشید

تلویزیون با وضوح 8K دارای دو برابر تلویزیون استوضوح افقی و عمودی 4K ، برای یک پیکسل عظیم 7،680x4،320 و 33،177،600 پیکسل. نه تنها این چهار برابر تعداد پیکسل های کل 4K است ، بلکه 16 برابر پیکسل های باورنکردنی 1080p است.

اولین تلویزیون های با وضوح 8K از امروز در دسترس هستند. آنها معمولاً بسیار بزرگ و فوق العاده گران هستند - ارزان ترین در ایالات متحده یک سامسونگ 65 اینچی با قیمت 3500 دلار است - و امروز چیزی در 8K برای تماشای فیلم وجود ندارد. علاوه بر این ، از آنچه مشاهده کردیم ، در صورت وجود ، در مقایسه با تلویزیون های 4K ، کیفیت تصویر زیادی فراهم نمی کنند.

در آینده تلویزیون های 8K مطمئناً ارزان تر و متداول تر می شوند ، اما سال ها طول می کشد که ارزش آن را دارد که برای همه به جز ثروتمندترین خریداران تلویزیون در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: آنچه درباره تلویزیون 8K باید بدانید
این را تماشا کنید: تلویزیون 8K 85 اینچ سامسونگ Q900: یک جانور زیبا
2:30
کنترل صدا ، از جمله Google Assistant و Amazon Alexa

روند مهم دیگر در گجت ها ، از جمله تلویزیون ، توانایی کنترل توسط دستورات صوتی است. کنترل از راه دور تلویزیون با میکروفون داخلی و قابلیت "فشار به صحبت" ، به عنوان مثال برای جستجوی برنامه ها و فیلم های تلویزیونی ، چیز جدیدی نیست. آنچه جدید است ، ادغام بین تلویزیون ها و دو بازیکن بزرگ صوتی امروز ، گوگل و آمازون است.

تلویزیون های سونی و ال جی دستیار گوگل داخلی دارند ، بنابراین شما می توانید از راه دور صوتی آنها نه تنها برای جستجو ، بلکه سفارش پیتزا ، بازی بازی ها و موسیقی چیزهای بی اهمیت ، و چراغ های کنترل و سایر دستگاه های هوشمند خانگی استفاده کنید. مجموعه های Amazon Fire TV Edition و بسیاری از تلویزیون های ال جی از الکسا به همین روش استفاده می کنند. تلویزیون های سامسونگ دارای داخلی Bixby است.

حتی خنک تر ، توانایی کنترل عملکردهای خاص تلویزیون ها با بلندگوی الکسا یا Google Home (99 دلار در Walmart) ، بدون لمس ریموت است. تلویزیون های آمازون با بلندگوهای الکسا و تلویزیون های ال جی ، روکو ، سامسونگ ، سونی و ویزیو با بلندگوهای الکسا و گوگل کار خواهند کرد.
عکس-های-محصول-سوم-آمازون-echo-dot-6

بسیاری از تلویزیون ها با بلندگوهای Google Home و Alexa می توانند به صورت هندزفری کنترل شوند.
تایلر لیزنبی / CNET
اتصالات HDMI

اتصال تلویزیون پیچیده تر شده است زیرا ورودی های مهم به یک نوع کاهش یافته اند: HDMI. فقط تعداد دستگاههایی را که می خواهید به آنها متصل شوید محاسبه کنید و مطمئن شوید که تلویزیون حداقل این تعداد پورت HDMI را دارد (یا اگر در حال گسترش هستید یک یا دو مورد اضافی).

ورودی های USB برای نمایش عکس خوب است ، اما به سختی لازم است. فقط اگر دستگاه قدیمی تری برای اتصال دارید باید نگران پورت های آنالوگ باشید. Nintendo Wii مجرم کلاسیک و بدون HDMI است. و اگر سیم را می برید و می خواهید تلویزیون رایگان از طریق هوا داشته باشید ، به ورودی آنتن (تقریباً در هر تلویزیون) نیاز خواهید داشت.

تقریباً هر تلویزیون 4K جدید دارای اتصالات HDMI قوی (نسخه 2.0 ، 2.0a یا 2.0b ، با محافظت در برابر کپی HDCP) برای کار با محدوده جدیدترین چرخ دنده های 4K و HDR است. آخرین استاندارد HDMI 2.1 در بسیاری از تلویزیون های 2019 و 2020 وجود دارد اما جای نگرانی برای اکثر خریداران نیست. بله ، شما فقط باید کابل های ارزان قیمت HDMI را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کابلهای HDMI برای تلویزیون جدید 4K و HDR شما
تلویزیون هوشمند

از آنجا که می توانید یک استیک یا جعبه ارزان TV Roku یا Amazon Fire را متصل کنید تا هر تلویزیون "هوشمند" شود - به این معنا که به Netflix ، Amazon Prime Video ، YouTube و بقیه دسترسی پیدا می کنید - "برنامه ها" در تلویزیون اغلب زائد حتی در این صورت ، تلویزیون بعدی شما چه استفاده کنید و چه نکنید ، برنامه های هوشمندی دارد.

یک مزیت برنامه های داخلی این است که اگر تلویزیون شما از آن قالب ها پشتیبانی کند ، 4K و HDR هستند ، در حالی که ارزان ترین پخش کننده های خارجی اینگونه نیستند. از طرف دیگر ، با پرداخت 50 دلار می توانید یک پخش کننده عالی 4K HDR دریافت کنید و اغلب اوقات این تجربه بسیار بهتر از تلویزیون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تلویزیون هوشمند یا پخش کننده رسانه؟
tcl-3750-series-roku-tv-05.jpg

تلویزیون های Roku با استفاده از برنامه های پخش جریانی بسیار خوب و پشتیبانی از آنتن ، بسیار مناسب سیم کشی هستند.
سارا تیو / CNET
تنظیم کننده آنتن تلویزیون

اگر قصد قطع سیم سیم تلویزیون کابلی را دارید یا قبلاً این کار را انجام داده اید ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید تلویزیون دریافتی شما دارای تنظیم کننده داخلی است. به شما امکان می دهد پخش تلویزیونی محلی را بصورت رایگان و معمولاً با کیفیت بالاتر از کابل ، ماهواره یا جریان تماشا کنید.

برخی از تلویزیون های جدید مانند تلویزیون های Roku و مجموعه های Amazon Fire TV Edition با راهنماهای برنامه ای کاملاً به سبک شبکه برای نمایش های تلویزیونی آنتن ، کاملاً تنظیم کننده هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای برش سیم برای بهترین آنتن های داخلی
کنترل از راه دور

اگر قصد استفاده از یک مدل جهانی یا ریموت همراه با جعبه کابل خود را ندارید ، به کلیکر موجود در تلویزیون توجه کنید. وقتی می تواند دنده های دیگر را مستقیماً فرمان دهد خوب است بنابراین می توانید آن ریموت های اضافی را خالی کنید. من از راه دور کوچک تر و ساده فقط با چند دکمه ترجیح می دهم که بیشتر کارها را روی صفحه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین کنترل از راه دور جهانی
samsung-unku7000-series-11.jpg

یک ریموت جهانی خوب می تواند از راه دور موجود در تلویزیون شما به راحتی بازنشسته شود.
سارا تیو / CNET
یک ظاهر طراحی بالا ، سیم کشی پنهان

از آنجا که تلویزیون ها اساساً مبلمان هستند ، تولیدکنندگان بیشتر به دنبال زیبایی جلوه دادن مجموعه های خود هستند. امروزه بسیاری از تلویزیون ها تقریباً از جلو به کل تصویر می مانند و وقتی از کنار دیده می شوند یا به دیوار آویزان می شوند ، کابینت های نازک تقریباً از بین می روند. از دیگر نوآوری ها می توان به channe اشاره کردبرای پنهان کردن سیم کشی و در مورد تلویزیون های پیشرفته سامسونگ ، یک جعبه ورودی جداگانه برای مبارزه بیشتر با شلوغی.
samsung-qnq7f-series-25.jpg

برخی از تلویزیون های QLED سامسونگ برای پنهان کردن سیم ها کانال هایی در پشت تلویزیون دارند.
سارا تیو / CNET
سوالات متداول

بهترین مارک تلویزیونی چیست؟
من مارک مورد علاقه ندارم؛ در عوض ، سعی می کنم تلویزیون هایی را که آزمایش می کنم ، در مورد شایستگی های فردی آنها قضاوت کنم ، تا حد زیادی نادیده گرفتن نام تجاری یا نام تجاری را نادیده می گیرم. من تلویزیون را در طولانی مدت آزمایش نمی کنم ، اما از آنچه می دانم همه مارک های اصلی کم و بیش به همان اندازه قابل اعتماد هستند. برخی از مارک ها عملکرد من در آزمون های من بهتر از دیگران است ، یا از راه دور ، سیستم های تلویزیون هوشمند یا طرح هایی را که من نسبت به رقبا ترجیح می دهم ارائه می دهند ، اما اینها می توانند به طور منظم تغییر کنند.

روش دیگر برای پاسخ به این س toال ، بررسی لیست فعلی بهترین تلویزیون های من است.

بهترین تلویزیون برای بازی چیست؟ ورزش چطور؟
سوال انحرافی! من معتقدم که بهترین تلویزیون ها برای تماشای تقریباً هر چیزی تلویزیون هایی با بهترین سطح سیاه ، رنگ و سایر مشخصات عملکرد استاندارد هستند (البته بزرگترین صفحه را ذکر نکنید). وضوح حرکت نگرانی عمده ای نیست زیرا بیشترین تاری در رویدادهای ورزشی تلویزیون ذاتی منبع است و تأخیر ورودی که برای هر بررسی تلویزیون اندازه گیری می کنیم ، اغلب با حالت های مخصوص بازی رایج در اکثر تلویزیون ها قابل بهبود است.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون ها برای بازی با تاخیر ورودی کم
TyGamingTest01.jpg

تأخیر ورودی برای هر تلویزیونی که بررسی می کنیم اندازه گیری می شود.
سارا تیو / CNET

در مورد همه آن تنظیمات تصویر چطور؟ آیا باید کالیبراسیون بخرم؟
تنظیم مناسب تصویر برای استفاده بیشتر از تلویزیون بسیار مهم است. همانطور که گفته شد ، به سادگی با انتخاب "فیلم" ، "سینما" یا "کالیبره" از پیش تعیین شده ، دقیق ترین تصویر در اکثر تلویزیون ها به شما می رسد. اگر می خواهید بیشتر بروید ، پایگاه داده تنظیمات تصویر و س FAالات متداول من را به همراه مقالاتی درباره تنظیمات تلویزیون توضیح دهید و کالیبراسیون تلویزیون چیست؟ برای مشاوره در مورد اینکه آیا برای شما مناسب است افراد DIY می توانند یکی از این دیسک های نصب Blu-ray برای تلویزیون شما را بررسی کنند یا حتی کالیبراسیون را با چشم انجام دهند.

چه لوازمی بخرم؟
بگذارید دوباره تکرار کنم: همه کابل های HDMI یکسان هستند. اگر از قبل یک ریموت جهانی ندارید ، باید یکی از آن را تهیه کنید. لیست های ما از بهترین فیلم های خانگی و بهترین تجهیزات صوتی خانگی پیشنهادهای خوبی دارند.

تلویزیون جدید من چه مدت دوام خواهد داشت؟
پاسخ کوتاه این است: "باید مدت زمان طولانی طول بکشد." در اینجا نسخه طولانی تر است.

آیا می توانم از تلویزیون خود به عنوان مانیتور کامپیوتر استفاده کنم؟
بله می توانید ، و باید بسیار خوب کار کند ، مخصوصاً اگر دارای وضوح 4K باشد. اینجا نکاتی وجود دارد.

چگونه می توانم آن را تنظیم کنم؟
جف موریسون شما را دوباره پوشش داده است.

چطور شد که شما هرگز از تلویزیون عقب یا پلاسما صحبت نکردید؟
از آنجا که تلویزیون های پیش بینی عقب از سال 2012 دیگر در فروش نیستند و آخرین تلویزیون های پلاسما در سال 2014 تولید شده اند.

خوب ، پس در مورد پیش بینی چطور؟
بر خلاف پروژکتورهای عقب دایناسور ، من فکر می کنم پروژکتورهای جلویی واقعا عالی هستند و ما چند مورد را بررسی کرده ایم. بله ، تلویزیون شما خیلی کوچک است.

چه اتفاقی برای تلویزیون سه بعدی افتاد؟
یک بار یک افزودنی آینده نگر پر از وعده - آواتار را به یاد می آورید؟ - تلویزیون 3D اکنون اساساً مرده است. دو مارک بزرگ آخر که از 3D پشتیبانی می کنند ، سونی و ال جی ، پشتیبانی خود را به طور کامل در سال 2017 کاهش دادند و به سامسونگ ، ویزیو و اکثر مارک های دیگر پیوستند. از تمام سازندگان تلویزیون که از آنها خواسته ایم ، به عدم علاقه مصرف کنندگان اشاره کرده اند.

کدام فرمت HDR بهتر است ، HDR10 یا Dolby Vision؟ در مورد HLG و HDR10 Plus چطور؟
در تست های ما هنوز هیچ کدام بهتر اثبات نشده اند و بیشتر به تلویزیون بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در زمینه فرمت های HDR و نگاهی عمیق به HDR10 Plus مراجعه کنید.


http://harajierooz.ir/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد