راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

خرید هدفون از فروشگاه های اینترنتی درست است؟

در این مطلب می خواهیم به شما راهنمای خرید پاوربانک  و معرفی  خرید  پاوربانک  ارزان  را قرار دهیم.استرالیایی ها گرفتار یک گرفتاری هستند که در سراسر کشور احساس می شود. نوموفوبیا (فوبیا بدون تلفن همراه) ترس از بی موبایل بودن است ، مانند زمانی که باتری شما از بین می رود.

دستگاه های قابل شارژ می توانند آب بیشتری به باتری گوشی هوشمند شما اضافه کنند که در خارج از خانه هستید و فقط 20٪ باتری مانده در اوایل بعد از ظهر پیدا می کنید.

پاور بانک ها چه چیزی را می توانند شارژ کنند؟

این بسته های باتری می توانند تقریباً همه چیز را تأمین کنند ، از تلفن هوشمند و رایانه لوحی شما گرفته تا لپ تاپ ها و کنسول های بازی قابل حمل. با این حال ، هدف اصلی آنها رسانه های قابل حمل و دستگاه های ارتباطی است.

    بسیاری می توانند دستگاهی مانند تلفن هوشمند شما را چندین بار شارژ کنند.
    بسیاری از آنها می توانند تعدادی دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند (به عنوان مثال دو تلفن هوشمند ، یک تلفن هوشمند و یک رایانه لوحی یا یک رایانه لوحی ، تلفن هوشمند و لپ تاپ).

اندازه ، شکل ، وزن و ظرفیت مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید پاوربانک در نظر بگیرید. یک نشانه واضح و روشن از توان موجود نیز مفید است ، با برخی از مدل ها نمایشگر دیجیتال به جای میله (مثلا "80٪ باقی مانده") نمایش داده می شود.

به چه ظرفیتی نیاز دارم؟

ظرفیت ، به عنوان میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) نشان داده می شود ، نشانه ای تقریبی از قابلیت شارژ است - هرچه این عدد بیشتر باشد ، قدرت بیشتری می تواند به دستگاه شما برساند قبل از اینکه پاوربانک آب شما کم شود. سعی کنید پاوربانکی پیدا کنید که بتواند حداقل دو بار گوشی هوشمند شما را قبل از نیاز به شارژ مجدد کاملاً شارژ کند ، زیرا این امر می تواند شما را برای یک تا دو روز در یک زمان تحت پوشش قرار دهد.

پاور بانک ها می توانند از یک بار شارژ (3000 میلی آمپر ساعت) تا بیش از 20000 میلی آمپر ساعت باشند و بیشتر جدیدترین تلفن های هوشمند دارای باتری حدود 3000 میلی آمپر ساعت هستند. یک پاوربانک 10000 میلی آمپری باید تا سه بار و یک پاوربانک 20 هزار میلی آمپری بیش از شش بار شارژ کند.

اندازه و وزن

اندازه و وزن به طور کلی با ظرفیت mAh افزایش می یابد. اگرچه ممکن است یک مدل 20،000mAh یک گزینه مفید به نظر برسد ، اما ممکن است برای جیب یا کیف شما خیلی بزرگ باشد.

اگر می خواهید تلفن خود را در یک جشنواره موسیقی یک روزه ، پیک نیک یا در یک شب بیرون شارژ نگه دارید ، به مدلی جیبی با حداقل 6000 تا 10،000 میلی آمپر ساعت نگاه کنید. شرایط دیگر ، مانند پیاده روی هایی که شما را برای چند روز از برق دور می کند ، ممکن است مدلهای بزرگتری را بخواهد ، اما اینها معمولاً برای بیشتر جیب ها بسیار بزرگ هستند.

شکل و سبک

اگر قصد دارید پاوربانک را در کیسه حمل کنید ، این مسئله خیلی مسئله ای نیست. با این حال ، اشکال عجیب و غریب و طرح های حجیم ممکن است برای جیب شما ناراحت کننده باشد. سعی کنید یکی را پیدا کنید که دارای اندازه و شکل مشابه گوشی هوشمند باشد.

چگونه دستگاه خود را به پاوربانک متصل کنم؟

اکثر پاوربانک ها حداقل یکی از این ورودی های شارژ را دارند:

USB-A: پورت مستطیلی شکل که اساساً در هر لپ تاپ ، هارد دیسک ، تلویزیون و 15 سال گذشته تعبیه شده است.

Micro / mini-USB: نوع مینیاتوری USB که معمولاً در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های قابل حمل استفاده می شود.

USB-C: نسخه جدید و جمع و جور USB-A که قابل لمس است ، بنابراین نیازی نیست نگران قرار دادن صحیح آن باشید. به دلیل اندازه و کاربردی بودن ، در بین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و لپ تاپ جایگاه خود را باز می کند.

بی سیم: تعداد کمی از مدل ها با قرار دادن تلفن هوشمند روی پاوربانک به شما امکان شارژ بی سیم را می دهند. تلفن شما همچنین برای کار کردن باید از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

سیستم عامل USB که در زیر سطح قرار دارد به ورودی ها می گوید که چه کاری باید انجام شود ، مثلاً چه مقدار داده ، قدرت و سرعت می تواند از طریق کابل اجرا شود. این شامل "شارژ سریع" است که یکی از ویژگی های محبوب پاوربانک ها است.
شارژ سریع توضیح داده شده است

برای شارژ سریع دستگاه ، به سه مورد نیاز دارید:

پاوربانک سازگار
    کابل سازگار
    دستگاهی که شارژ سریع را می پذیرد

در صورت تبلیغ شارژ سریع با پاوربانک و کابل همراه آن ، دو نکته اول شرط مطمئنی است ، بنابراین واقعاً به این مسئله می رسد که آیا دستگاه شما مدارهای لازم را دارد یا خیر. در غیر این صورت ، می توانید برای ویژگی دیگری که نمی توانید استفاده کنید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مشخصات دستگاه خود را در وب سایت سازنده بررسی کنید تا شارژ سریع آن تأیید شود. اگر این اطلاعات در دسترس نباشد و اگر از دستگاهی سطح پایین با اجزای سطح پایین یا مدل قدیمی استفاده می کنید ، بدون خطر می توان سریع شارژ کرد.
یک پاوربانک چه مدت طول می کشد تا دستگاه من را شارژ کند؟

اکثر مدل ها می توانند در حدود 90 دقیقه یک دستگاه استاندارد 3000mAh مانند تلفن هوشمند را شارژ کنند. دیگر یک پرچم قرمز است. زمان شارژ پاور بانک چندان مسئله ساز نیست ، زیرا می توانید آن را یک شب در برق وصل کنید ، اما به طور کلی سرعت آن بهتر است.

برای اینکه یک پاوربانک دستگاه شما را شارژ کند باید چند مورد با هم مطابقت داشته باشند. خروجی پاور بانک نیازهای دستگاهی را که می خواهید شارژ کنید برآورده می کند. تلفن های هوشمند می توانند جریان کمتری را شارژ کنند ، تبلت ها به مقدار بیشتری احتیاج دارند ، در حالی که لپ تاپ ها و کنسول های دستی دوباره به موارد بیشتری احتیاج دارند.

اگر خروجی مطابق با خواسته های دستگاه باشد یا از آن فراتر رود ، هنگام استفاده شارژ می شود. اگر خروجی نیازهای دستگاه را برآورده کند یا فقط کوتاه بیاید ، به تدریج عمر باتری را افزایش می دهد اما در حین استفاده شارژ نمی شود. در این حالت ، پاوربانک دستگاه "را شارژ می کند" نه اینکه شارژ شود. اما اگر دستگاه خاموش باشد شارژ می شود.

آیا به USB-C نیاز دارم؟

USB-C یک اتصال استاندارد است که طی سال گذشته یا حدوداً به تعدادی دستگاه راه یافته است. از نظر بصری ، این یک نسخه جمع و جور از USB-A با گوشه های گرد است. این دو ویژگی جالب در زمینه پاوربانک ها (علاوه بر اتصالات قابل انعطاف آن) اضافه می کند:

    این می تواند هزینه را در هر دو جهت ارسال کند.
    از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

رمانند درگاه شارژ سریع USB-A ، USB-C فقط در صورت تراز شدن شرایط فوق الذکر کار می کند. با این حال ، شما همچنین باید آن را به یک دستگاه مجهز به USB-C متصل کنید. اگر مالک هیچ کدام نیستید ، پول خود را برای یک پاوربانک USB-C هدر ندهید.
پاور بانک ها چقدر هزینه دارند؟

     قیمت دستگاه های بررسی پاوربانک ما از 25 دلار تا تقریباً 200 دلار است.
     اگرچه می توانید پاوربانک ها را با زیر 30 دلار خریداری کنید ، اما این مدل های ارزان قیمت معمولاً زیر 3000 میلی آمپر ساعت هستند. اگر خوش شانس باشید ، هر بار یک بار شارژ دریافت می کنید.

http://harajierooz.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

خرید هدفون خوب

در اینجا در وان گای  ، هدف اصلی ما این است راهنمای خرید هدفون که به شما ، خواننده ، کمک کنیم محصول مناسب شما را پیدا کند. در بررسی ها و لیست های برتر ما بحث های زیادی وجود دارد و اگر در نگاه اول تازه کار صوتی دارید ، در نگاه اول صحبت می کنید
در اینجا در Sound Guys ، هدف اصلی ما کمک به شما ، خواننده ، در یافتن محصول مناسب شما است. در بررسی ها و لیست های برتر ما بحث های زیادی وجود دارد و اگر در زمینه صوتی تازه کار هستید ، ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد. در این راهنما ، برخی از مواردی را که باید قبل از خرید یک هدفون بدانید و آنچه را که باید در انتخاب این جفت مناسب برای شما جستجو شود ، شرح خواهیم داد.
انواع هدفون

ابتدا بیایید با اصول شروع کنیم و انواع اصلی هدفون را مرور کنیم. ممکن است قبلاً در مورد این موضوع بدانید ، اما اگر اینطور نیست ، به خواندن ادامه دهید. ما نکات مثبت و منفی هر نوع راهنمای خرید هدفون  را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بفهمید کدام یک برای شما مناسب است. شایان ذکر است که همیشه استثناهایی در این قانون وجود دارد ، بنابراین این موارد مثبت و منفی در مورد اکثر محصولات ، اما نه همه ، در هر دسته خاص اعمال می شود.
هدفون داخل گوش

نوع اول نیز کوچکترین است. به این هدفون های داخل گوش گفته می شود و به احتمال زیاد هدفونهایی که همراه تلفن یا پخش کننده MP3 شماست در این گروه قرار می گیرند. دلایل زیادی برای خرید هدفون گوش در مقایسه با انواع دیگر هدفون وجود دارد ، اما بزرگترین مزیت آنها قابل حمل بودن بسیار زیاد است.

طرفداران:

قابل حمل. با توجه به اندازه و وزن آن ، هدفون از سه نوع هدفون قابل حمل ترین است. در صورت عدم استفاده به راحتی می توانید آنها را در جیب خود نگه دارید و اگر زیاد باشد ، حتی آویزان کردن آنها به دور گردن نیز مزاحم نیست.

جداسازی صدا هدفون ها کاملاً در گوش قرار می گیرند و دارای عایق صوتی عالی هستند.بهترین مارک هدفون اگر دقیقاً نمی دانید عایق صدا چیست ، نگاهی دقیق به این راهنما خواهیم انداخت.

برای ورزش عالی است ، این نوع ارتباط به تحرک برمی گردد ، اما حتی بیشتر هم می شود. هدفون در هنگام ورزش تقریباً هدفون انتخابی است. البته هنوز هم مردم از انواع دیگر هدفون استفاده می کنند ، اما به دلیل وزن کم محبوب ترین آنها هستند.

منفی ها:

کیفیت صدا. در اکثر موارد ، صدا نقطه قوت هدفون نیست ، به خصوص در انتهای پایین. هدفون های بزرگتر فقط به این دلیل که قادر به تولید صدای دلنشین تری هستند. منظور از درایورهای بزرگتر ، صدای بهتر است و هدفونها از درایورهای کوچک برای حفظ ضریب شکل قابل حمل خود استفاده می کنند.

سیم ها به راحتی گره می خورند. بازهم ، این مورد در مورد جوانه های گوش وجود ندارد ،هدفون دیجی کالا  اما در بیشتر موارد ، سیم ها همیشه درهم می شوند. به همین ترتیب ، تمام وقت و می تواند واقعاً آزار دهنده باشد.
هدفون داخل گوش

اندازه آنها بالاتر می رود ، در کنار آنها خرید هدفون ارزان داخل گوشی قرار دارد. برخلاف هدفون ، دیجی کالا آنها به مجرای گوش واقعی شما نمی روند ؛ بلکه در بالای گوش های خارجی شما قرار می گیرند. باند می تواند به پشت یا بالای سر شما برود ، اما رانندگان همیشه روی گوش شما قرار دارند.

طرفداران:

همچنین قابل حمل است. اگرچه قرار دادن آن در جیب آسان نیست ، اما همچنین قابل حمل است. آنها معمولاً برای افرادی هستند که می خواهند کیفیت صدا را بهبود ببخشند اما چیز خیلی بزرگ یا بزرگی نمی خواهند. همچنین بسیاری از آنها حلقه هایی دارند که به آنها کمک می کند تا نیمی از پای اصلی خود را جمع کنند.

باتری های بزرگتر. در کنار ابعاد بزرگتر ، فضای بیشتری هدفون گیمینگ  برای باتری بزرگتر وجود دارد. هرچه زمان بیشتری برای گوش دادن داشته باشید ، بهتر است.

صدای بهتر آنها برای قرار گرفتن در جیب شما طراحی نشده اند ، به همین دلیل است که در بسیاری از هدفون های داخلی از درایورهای بزرگتر که صدای کلی بهتری ارائه می دهند ، استفاده می شود.

منفی ها:

حمل سخت تر است. بله ، گوش ها هنوز قابل حمل هستند ، اما خرید هدست به اندازه هدفون قابل حمل نیستند. انداختن آنها در کوله پشتی آسان است ، اما موفق باشید که آنها را در جیب کت خود پنهان کنید.

بهترین عایق صدا نیست زیرا آنها در گوش شما قرار می گیرند و در داخل و اطراف آنها نیستند ، آنها معمولاً اجازه می دهند سر و صدای بیرون از آن خارج شود.



بهترین مارک هدفون چیست؟

راهنمای خرید هدفون


خواه طرفدار موسیقی ، پادکست باشید بهترین هدفون چیه؟ یا به سادگی دوست دارید با «دستیار Google» صحبت کنید ، یک هدفون عالی می تواند تجربه گوش دادن به همه را دگرگون کند. تنها مشکل این است که تعداد زیادی هدفون مختلف وجود دارد و همه آنها چیزی کمی متفاوت برای ارائه دارند.

بنابراینهنگام خرید یک هدفون جدید چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ خوب ، برای مبتدیان ، شما می خواهید در مورد عامل کلی شکل فکر کنید. فاکتورهای اصلی هدفون های داخل گوش ، گوش و گوش بیش از حد هستند - و همه آنها قابلیت حمل ونقل مختلف را دارند. در مرحله بعدی ، می خواهید طراحی هدفون را در نظر بگیرید. ما در اینجا درباره ظاهر صحبت نمی کنیم - اگرچه ممکن است برای شما نیز مهم باشد. در عوض ، طراحی یک جفت هدفون به پشت باز یا بسته بودن آن اشاره دارد و تفاوت در تجربه گوش دادن می تواند بسیار زیاد باشد. همچنین میخواهید سیم یا بی سیم بودن آنها را در نظر بگیرید و اگر ویژگی های دیگری دارند - مانند پشتیبانی دستیار دیجیتال.

نام تجاری نیز می تواند مهمباشد. در حالی که نام های Sennheiser ، Shure ، JBL ، Bose و Audio Technica اغلب برخی از خانواده های معروف در صنعت صوتی محسوب می شوند ، مارک های کمتر شناخته شده ای مانند Jaybird ، Libratone و Soul می توانند چیزهای زیادی برای ارائه داشته باشند. هنوز هم ، گرچه قیمت ارزان تری دارنداما شما می خواهید هنگام خرید هدفون از شرکتی که سابقه واقعی در این فضا ندارید ، بسیار مراقب باشید. به هر حال ، اغلب دلیلی وجود دارد که به مارک های معروف اعتماد بیشتری می کند.

با در نظر گرفتن متغیرهای بسیار ، تشخیص اینکه کدام هدفون برای شما مناسب است دشوار است. به همین دلیل ما اینراهنما را تهیه کرده ایم.
فاکتور فرم: سبک شما چیست؟

اولین چیزیکه باید هنگام خرید یک هدفون جدید به آن فکر کنید ، فاکتور شکل آن است. بهطور کلی ، سه عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود - داخل گوش ، روی گوش و روی گوش.
هدفون های داخل گوش برای قابلیت حمل بسیار مناسب هستند

هدفونهای داخل گوش ممکن است عملکرد بدی داشته باشند ، اما واقعیت این است که هدفون های قابل حمل در بازار هستند ، بنابراین اگر به دنبال چیزی برای حرکتهستید (می توانید آنها را به راحتی جمع کنید و در آنها ذخیره کنید جیب شما) ، این ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. همانطور که از نام آن مشخص است ، هدفون های داخل گوش در گوش شما قرار می گیرند. بعضی از آنها روی گوش خارجی شما ، بخصوص روی بخشی از گوش خارجی به نام "ضد ترخم" قرار می گیرند. برخی دیگر کمی عمیق تر به مجرای گوش رانده می شوند ، که به آنها کمک می کندتا در محل خود بمانند (ایده آل برای استفاده در هنگام ورزش یا سایر فعالیتهای سخت).

قابلیت حمل یک چیز است ، اما راحتی چیز دیگری است. درحالی که بدون شک هدفون بالای گوش راحت ترین و راحت ترین هدفون موجود است ،هدفون داخل گوش کمترین هدف را دارد. برخی از جفت ها حتی می توانند به غضروف گوش شما آسیب برسانند - اگرچه این موارد بسیار نادر هستند و معمولاً فقط در صورتی خوشحال می شوند که بیش از حد از هدفون های داخل گوش خود استفاده کنید. به طور کلی ، اکثر مردم به احساس هدفون داخل گوش عادت می کنند ، اما اگر یک جفت هدفون جدید بخرید استفاده از آن ممکن است چند روز طول بکشد

هدفون گوش: جمع و جور و در عین حال راحت

علاقه مند به خرید هدفون گوش هستید؟ هدفون های روی گوش محیط مناسبی را بین هدفون های داخل گوش و گوش بیش از حد ارائه می دهند. در حالی که آنها شکل کلی مشابه هدفون های بالای گوش را دارند ، اما در حالت عادی کمی کوچکتر هستند و اغلب می توانند جمع شوند - و این گزینه ای عالی برای کسانی است که هدفون های داخل گوش را دوست ندارند اما هنوز هم می خواهند چیزی را در آنها جای دهند. یک کیسه بدون اضافه وزن زیاد معامله این است که اکثر مردم هدفون های داخل گوش را کمی راحت تر از داخل گوشی می دانند ، و آنها اغلب کیفیت صدای بهتری را نیز ارائه می دهند - به لطف این که فضای بیشتری برای درایورهای بزرگتر دارند. کمی بعد به راننده ها و کیفیت صدا بیشتر خواهیم پرداخت.

وقتیصحبت از راحتی می شود ، هدفون های روی گوش سازگاری بین هدفون های راحت بالای گوش و هدفون های داخل گوش با راحتی کمتری را ارائه می دهند. هدفونهایروی گوش همانطور که از نامش پیداست دارای بالشتکی هستند که روی گوش خارجی قرار دارند. راحتی در اینجا بیشتر با سختی گیره مشخص می شود. خیلی سخت است ونمی توان هدفون را برای مدت طولانی بدون ناراحت کننده پوشید. خیلی نرم استو هدفون ها خراب می شوند.

هدفون های روی گوش برای کسانی که می خواهند یک جفت هدفون با صدای عالی را در اختیار شما قرار دهند انتخاب عالی است و از اندازه بزرگتر و این که در جیب جای نمی گیرند ، بدشان نمی آید. برخی از هدفون های گوش می توانند برای تمرین مفید باشند ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها یک گیره نسبتاً سخت ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که روی سر شما می مانند.
هدفون گوشی Lifewire
 Lifewire
هدفون بالای گوش بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهد

هدفونبالای گوش نهایت راحتی و کیفیت صدا را دارد - اما با کمترین میزان حمل از سه عامل شکل. این ممکن است برای کسانی که به دنبال یک هدفون عالی برای استفاده در خانه هستند ، یک معضل بزرگ نباشد ، اما اگر به دنبال یک هدفون هستید تا بتوانید از آن استفاده کنید ، احتمالاً بهتر است با یک جفت گوش هدفون گوش یا گوش

همانطور که از نامش پیداست ، هدفون بالای گوش اغلببه هیچ وجه با گوش شما تماس نمی گیرد. در عوض ، آنها دارای بالشتکی هستند که دور گوش شما را می گیرد. به این ترتیب آنها می توانند برای مدت طولانی راحت بمانند - بعد از همه ، گوش شما نسبت به جمجمه شما بسیار شکننده تر از ناراحتی است. بخشی از دلیل صدای بسیار بهتر هدفون های گوش این است که فضای بیشتری برای درایورهای بزرگتر دارند - یا انواع مختلف درایورهایی که برای کار مناسب به فضای کمی بیشتری نیاز دارند. کمی بعد به انواع درایورها خواهیم پرداخت.
طراحی: بسته یا باز

گرچه ممکن است ظاهر هدفون برای شما مهم باشد ، طراحی هدفون اغلب به بسته بودن یا باز بودن هدفون اشاره دارد. اکثریت قریب به اتفاق هدفون های مصرفی بسته هستند ، اما برخی از هدفون های متمرکز بر صوتی پشت باز هستند - و تفاوت در کیفیت صدا می تواند بسیار زیاد باشد.
هدفون های پشت بسته باید از بیرون سر و صدا خارج شوند

همانطورکه گفته شد ، بیشتر هدفون هایی که در فروشگاه می بینید بسته می شوند. معنای اصلی آن این است که هدفون خارجی برای نگه داشتن موسیقی شما در داخل هدفون و سر و صدای خارج از هدفون طراحی شده است.

این مزایا و معایبیدارد. به عنوان مثال هدفون های پشت بسته برای کسانی که قصد دارند هدفون های خود را در حین حرکت بکشند یا برای کسانی که به احتمال زیاد با دیگران در اتاق موسیقی گوش می دهند بهتر است. اشکال اصلی کیفیت صدا است - اکثر صداهای صوتی که به سادگی به دنبال بهترین صدا در خارج هستند ، معتقدند که هدفون های پشت باز طبیعی تر به نظر می رسند. ما در بخش بعدی به چرایی آن خواهیم پرداخت.

البته این بدان معنا نیست که هدفون های بسته پشت صداخوبی ندارند. در حقیقت ، برخی از بهترین هدفون های جهان هدفون های پشت بسته هستند. معنای آن این است که کمی طبیعی تر به نظر می رسند - و بسیاری حتی نمی توانند تفاوت را تشخیص دهند.

https://virgool.io/@m_209975/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-xo3lxmp2ojej

چگونه سایت های معتبربرای خرید را پیدا کنیم؟

اگرچه به نظر می رسد اعتماد به وب در کمترین زمان است ، اما اکنون زمان خوبی برای درک عناصر یک وب سایت قابل اعتماد و معتبر است. از این گذشته ، یادگیری نحوه یافتن منابع معتبر بصورت آنلاین یکی از پیش نیازهای تبدیل شدن به یک متخصص معتبر (و شاید حتی متقاضی) در نوع خود است.

 

با کلاهبرداری آنلاین ، سرقت هویت و نقض داده ها در حال افزایش است ، کاربران وب بیش از هر زمان دیگری احتیاط می کنند. و همچنین باید در مورد نوع محتوایی که هر زمان وارد سیستم می شویم به همان اندازه تردید داشته باشیم. طبق یک مطالعه Pew Research ، بیش از یک میلیارد نفر احتمالاً تا سال 2026 به افرادی که از اینترنت استفاده می کنند بپیوندند. و به دلیل انتخابات 2020 و محبوبیت مداوم تجارت الکترونیکی و آموزش الکترونیکی ، بدون شک امسال استفاده از اینترنت افزایش خواهد یافت. . گرچه همه اینها منجر به رونق شگفت انگیز تجارت ، تبادل ایده و نوآوری می شود ، اما همچنین می تواند منجر به "سو criminal استفاده های جنایی بیشتر و ...

 

این که آیا شما در حال مطالعه صنعت خود برای مقاله بعدی فکر رهبری خود هستید یا مشغول انجام هر نوع فعالیت آنلاین جدیدی هستید (اعم از اهدای مالی یا پیوستن به یک شبکه اجتماعی) ، هماهنگی با قوانین قابلیت اطمینان بسیار مهم است.

 

در اینجا مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

 

1) URL و نام دامنه را دوباره بررسی کنید.

قبل از اینکه حتی روی یک وب سایت کلیک کنید - چه در صفحه نتایج موتور جستجو یا یک ایمیل - URL را بخوانید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت یک سازمان یا م institutionسسه قابل اعتماد مانند یک سازمان دولتی ، غیرانتفاعی ، بنیاد یا دانشگاه را نشان می دهد. چنین سایتهایی ممکن است شامل سایتهایی باشد که توسط سازمانهای دولتی ، سازمانهای غیرانتفاعی ، بنیادها یا کالج ها و دانشگاه ها اداره می شوند.

اگر می خواهید اطلاعات شخصی ، مانند کارت اعتباری یا شماره تأمین اجتماعی خود را وارد کنید ، بررسی کنید که آیا وب سایت اتصال ایمنی را ارائه می دهد. با اطمینان از اینکه لینک با https: // شروع می شود می توانید این کار را انجام دهید. این "s" اضافی قبل از کولون به این معنی است که وب سایت به یک اتصال ایمن متکی است که در برابر هکرها از http: // معمول محافظت می شود.

2) به مهر و موم اعتماد و اتصالات امن اعتماد کنید
همانطور که شرکت بازاریابی Omniconvert توضیح می دهد: «نشان اعتماد یا مهر اعتماد نمادی است که در وب سایت شما قرار داده شده و از بازدیدکنندگان شما اطمینان می دهد که صفحه صفحه قانونی است و تمام داده های آنها از طریق ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث امن جمع آوری می شود. شرکت مهر اعتماد که موافقت می کند نشان خود را در وب سایت شما قرار دهد ، معتبر بودن تجارت شما را تأیید می کند ، بنابراین کاربران می دانند که تمام فرایندهای انجام شده در وب سایت شما ایمن و مطمئن هستند. "

در سال 2011 ، ActualInsights.com یک نظرسنجی انجام داد و نشان داد که مشتریان به وب سایت های دارای نشان های ایمنی از شرکت های وب مانند MacAfee و Better Business Bureau اعتماد دارند. امروزه ، نشانهای جدیدتری مانند Google Trusted Store و Shopify وجود دارد که منابع معتبری نیز هستند. در صورت تردید ، می توانید با سازمان صادر کننده تماس بگیرید تا ببینید آیا آن سایت در آنها ثبت شده است.

3) سایت را بررسی کنید ، روده خود را بررسی کنید.

پس از شروع مرور وب سایت ، قبل از استناد ، اشتراک یا خرید از وب سایت ، دور دیگری از بررسی را انجام دهید. در ثانیه ای که در صفحه اصلی قرار می گیرید می توانید احساس اعتبار کنید. اگر از نظر ظاهری شاد و بدحال به نظر برسد ، این می تواند یک پرچم قرمز باشد.

اما هر کسی می تواند یک طراح وب حرفه ای استخدام کند و مطالب خود را جمع کند. به همین دلیل است که باید کیفیت محتوا را تشخیص دهید. اثبات در تصحیح است. اگر اشتباه تایپی ، اشتباهات دستوری و حتی فاصله ناسازگار بین کلمات و پاراگراف ها را مشاهده می کنید ، ممکن است بخواهید وب سایت را کاملاً پاک کرده و از وب سایت خود خارج کنید.
 

4) نویسنده کیست؟

فردی که محتوا را می نویسد کیست؟ یک فرآیند سه مرحله ای برای تأیید تخصص شخصی وجود دارد.

من) صفحه بیو را بخوانید. اول ، باید یک صفحه وجود داشته باشد که نویسنده یا تیم در پشت وب سایت هستند و مشخصات آنها را لیست می کند.

ii) به دنبال مشخصات خاص باشید. هر کسی می تواند ادعا کند که "یک متخصص مشهور در جهان" است بنابراین بیو را بررسی کنید تا کرک پیدا کند. به عبارت دیگر ، به دنبال مشخصات خاص باشید. "ایوان باید یک کارآفرین سریالی ، و همچنین یک سرمایه گذار و صاحب مجموعه متنوعی از شرکت های دیجیتال نوآور است. او یک مشاور و متخصص معتبر در زمینه فناوری است. "

فراوانی اصطلاحات مبهم همراه با فقدان مشخصات در اینجا باید یک پرچم قرمز برافراشته کند. کدام شرکت ها را تأسیس کرد؟ چه چیزی او را متخصص می کند؟ آیا بیوگرافی به این شرکت ها یا انتشارات واقعی و موجود پیوند دارد؟

باز هم ، به دنبال جزئیات دقیق و مشخص باشید که از اعتبار یک شخص صحبت کند: "ایلان ماسک بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا است. ایلون همچنین یکی از بنیانگذاران ، مدیرعامل و طراح اصلی Space Exploration Technologies (SpaceX) است. پیش از این ، ایلون PayPal ، پیشروترین سیستم پرداخت اینترنتی در جهان و Zip2 ، یکی از اولین نقشه های اینترنتی و خدمات راهنمایی ، را که به آوردن آنلاین ناشران بزرگی مانند نیویورک تایمز و هرست کمک کرد ، بنیانگذار و فروش کرد ... "

در اینجا مثالی دیگر از یک بیو معتبر و در نتیجه یک منبع معتبر آورده شده است: "تارا شیرازیان یک حیوان است. وی یک جراح متخصص زنان و زایمان و یک استادیار در N است

https://www.about.us/blog/how-to-identify-a-trustworthy-website