راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

راهنمای خرید آنلاین

ارائه راهنمای خرید برای خرید انواع کالا

خرید هدفون خوب

در اینجا در وان گای  ، هدف اصلی ما این است راهنمای خرید هدفون که به شما ، خواننده ، کمک کنیم محصول مناسب شما را پیدا کند. در بررسی ها و لیست های برتر ما بحث های زیادی وجود دارد و اگر در نگاه اول تازه کار صوتی دارید ، در نگاه اول صحبت می کنید
در اینجا در Sound Guys ، هدف اصلی ما کمک به شما ، خواننده ، در یافتن محصول مناسب شما است. در بررسی ها و لیست های برتر ما بحث های زیادی وجود دارد و اگر در زمینه صوتی تازه کار هستید ، ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد. در این راهنما ، برخی از مواردی را که باید قبل از خرید یک هدفون بدانید و آنچه را که باید در انتخاب این جفت مناسب برای شما جستجو شود ، شرح خواهیم داد.
انواع هدفون

ابتدا بیایید با اصول شروع کنیم و انواع اصلی هدفون را مرور کنیم. ممکن است قبلاً در مورد این موضوع بدانید ، اما اگر اینطور نیست ، به خواندن ادامه دهید. ما نکات مثبت و منفی هر نوع راهنمای خرید هدفون  را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بفهمید کدام یک برای شما مناسب است. شایان ذکر است که همیشه استثناهایی در این قانون وجود دارد ، بنابراین این موارد مثبت و منفی در مورد اکثر محصولات ، اما نه همه ، در هر دسته خاص اعمال می شود.
هدفون داخل گوش

نوع اول نیز کوچکترین است. به این هدفون های داخل گوش گفته می شود و به احتمال زیاد هدفونهایی که همراه تلفن یا پخش کننده MP3 شماست در این گروه قرار می گیرند. دلایل زیادی برای خرید هدفون گوش در مقایسه با انواع دیگر هدفون وجود دارد ، اما بزرگترین مزیت آنها قابل حمل بودن بسیار زیاد است.

طرفداران:

قابل حمل. با توجه به اندازه و وزن آن ، هدفون از سه نوع هدفون قابل حمل ترین است. در صورت عدم استفاده به راحتی می توانید آنها را در جیب خود نگه دارید و اگر زیاد باشد ، حتی آویزان کردن آنها به دور گردن نیز مزاحم نیست.

جداسازی صدا هدفون ها کاملاً در گوش قرار می گیرند و دارای عایق صوتی عالی هستند.بهترین مارک هدفون اگر دقیقاً نمی دانید عایق صدا چیست ، نگاهی دقیق به این راهنما خواهیم انداخت.

برای ورزش عالی است ، این نوع ارتباط به تحرک برمی گردد ، اما حتی بیشتر هم می شود. هدفون در هنگام ورزش تقریباً هدفون انتخابی است. البته هنوز هم مردم از انواع دیگر هدفون استفاده می کنند ، اما به دلیل وزن کم محبوب ترین آنها هستند.

منفی ها:

کیفیت صدا. در اکثر موارد ، صدا نقطه قوت هدفون نیست ، به خصوص در انتهای پایین. هدفون های بزرگتر فقط به این دلیل که قادر به تولید صدای دلنشین تری هستند. منظور از درایورهای بزرگتر ، صدای بهتر است و هدفونها از درایورهای کوچک برای حفظ ضریب شکل قابل حمل خود استفاده می کنند.

سیم ها به راحتی گره می خورند. بازهم ، این مورد در مورد جوانه های گوش وجود ندارد ،هدفون دیجی کالا  اما در بیشتر موارد ، سیم ها همیشه درهم می شوند. به همین ترتیب ، تمام وقت و می تواند واقعاً آزار دهنده باشد.
هدفون داخل گوش

اندازه آنها بالاتر می رود ، در کنار آنها خرید هدفون ارزان داخل گوشی قرار دارد. برخلاف هدفون ، دیجی کالا آنها به مجرای گوش واقعی شما نمی روند ؛ بلکه در بالای گوش های خارجی شما قرار می گیرند. باند می تواند به پشت یا بالای سر شما برود ، اما رانندگان همیشه روی گوش شما قرار دارند.

طرفداران:

همچنین قابل حمل است. اگرچه قرار دادن آن در جیب آسان نیست ، اما همچنین قابل حمل است. آنها معمولاً برای افرادی هستند که می خواهند کیفیت صدا را بهبود ببخشند اما چیز خیلی بزرگ یا بزرگی نمی خواهند. همچنین بسیاری از آنها حلقه هایی دارند که به آنها کمک می کند تا نیمی از پای اصلی خود را جمع کنند.

باتری های بزرگتر. در کنار ابعاد بزرگتر ، فضای بیشتری هدفون گیمینگ  برای باتری بزرگتر وجود دارد. هرچه زمان بیشتری برای گوش دادن داشته باشید ، بهتر است.

صدای بهتر آنها برای قرار گرفتن در جیب شما طراحی نشده اند ، به همین دلیل است که در بسیاری از هدفون های داخلی از درایورهای بزرگتر که صدای کلی بهتری ارائه می دهند ، استفاده می شود.

منفی ها:

حمل سخت تر است. بله ، گوش ها هنوز قابل حمل هستند ، اما خرید هدست به اندازه هدفون قابل حمل نیستند. انداختن آنها در کوله پشتی آسان است ، اما موفق باشید که آنها را در جیب کت خود پنهان کنید.

بهترین عایق صدا نیست زیرا آنها در گوش شما قرار می گیرند و در داخل و اطراف آنها نیستند ، آنها معمولاً اجازه می دهند سر و صدای بیرون از آن خارج شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد